Skocz do zawartości

Odwrócenie prędkości przy kolizji ze strzałą


poikarz

Rekomendowane odpowiedzi

Mam postać strzelającą strzałami i potworka. Problem wygląda tak, że przy kolizji owego stwora ze strzałą i przy danym kodzie następuje 'freeeze' gry:

 

GML
speed = speed * (-1)

friction = 0

while (speed < 0)

{

friction = friction + 0.1

}

if (speed = 0)

{

friction = 0

speed = 3

}

 

Chciałbym żeby potworek po zderzeniu ze strzałą 'odleciał' kawałek nie zmieniając kierunku sprite'a, po czym nadal kierował się w stronę sprzed zderzenia. Mam nadzieję że rozumiecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...