poikarz Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Mam postać strzelającą strzałami i potworka. Problem wygląda tak, że przy kolizji owego stwora ze strzałą i przy danym kodzie następuje 'freeeze' gry: GML speed = speed * (-1) friction = 0 while (speed < 0) { friction = friction + 0.1 } if (speed = 0) { friction = 0 speed = 3 } Chciałbym żeby potworek po zderzeniu ze strzałą 'odleciał' kawałek nie zmieniając kierunku sprite'a, po czym nadal kierował się w stronę sprzed zderzenia. Mam nadzieję że rozumiecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Zawiesza się przez tą pętle while z której nie ma wyjścia bo speed zawsze jest dodatni lub równy zero. Prędkość nie będzie nigdy zaktualizowana wewnątrz tej pętli więc zmiana friction nic nie daje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się