Skocz do zawartości

pułapka kolce


kso

Rekomendowane odpowiedzi

Jest bardzo dużo różnych sposobów. Najważniejsze to pamiętać że można rozdzielić od siebie animację i kolizję, i tak powinno się to zrobić. Osobno myśl jak zrobić animację i osobno wykrywanie kolizji.

 

Animacja może być przez zmianę subimage. Zwyczajnie animowany obiekt.

 

Kolizji pewnie nie chcesz non stop, a tylko w odpowiednim momencie. Po co ma zadawać obrażenia gdy kolce się chowają? Musisz jakoś ocenić stan. Albo zrobić samemu zmienną albo na przykład sprawdzać która klatka animacje teraz jest rysowana.

 

Sposobów jest BARDZO dużo a ja przedstawiłem jeden z najbardziej uniwersalnych. Najprostszym będzie zwyczajne zmienianie pozycji y kolców, ale to może się bugować. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...