kso Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Mam pytanie jak zrobić kolce, by sie pojawiały i chowały w ziemi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Jest bardzo dużo różnych sposobów. Najważniejsze to pamiętać że można rozdzielić od siebie animację i kolizję, i tak powinno się to zrobić. Osobno myśl jak zrobić animację i osobno wykrywanie kolizji. Animacja może być przez zmianę subimage. Zwyczajnie animowany obiekt. Kolizji pewnie nie chcesz non stop, a tylko w odpowiednim momencie. Po co ma zadawać obrażenia gdy kolce się chowają? Musisz jakoś ocenić stan. Albo zrobić samemu zmienną albo na przykład sprawdzać która klatka animacje teraz jest rysowana. Sposobów jest BARDZO dużo a ja przedstawiłem jeden z najbardziej uniwersalnych. Najprostszym będzie zwyczajne zmienianie pozycji y kolców, ale to może się bugować. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kso Opublikowano 24 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Jeśli chodzi o tą animacje to zrobić to dużą ilość framów i przypisać kolizje, gdy image_index będzie przedstawiąć kolce najbardziej wysunięte ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 if image_index=[numer klatki] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kso Opublikowano 24 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Dzięki za pomoc działa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się