pankracy Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Cześć wszystkim Zrobiłem sobie w grze gilotyne no i ostrze,które opada i podnosi się dałem Vspd=4; A na krawędziach końca gilotyny ustawiłem niewidzialne obiekty od których ostrze sie odbija,no w porzadku,ale chciałbym uzyskać inny sposób ruchu ostrza gilotyny,czyli jest ostrze na górze po chwili naturalnie opada i znów sie za chwile podnosi,czyli typowe zachowanie gilotyny i o coś takiego mi chodzi. Ktoś z was wie jak to zrobić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 W górnym niewidzialnym obiekcie ustaw, że gilotyna ma czekać. Zgaduję, że korzystasz z kolizji, więc w ostrzu w kolizji daj np vspd=0 i alarm[0]=x; A w alarmie ustawiasz vspd=4 i tyle :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pankracy Opublikowano 13 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 W górnym niewidzialnym obiekcie ustaw, że gilotyna ma czekać. Zgaduję, że korzystasz z kolizji, więc w ostrzu w kolizji daj np vspd=0 i alarm[0]=x; A w alarmie ustawiasz vspd=4 i tyle :) Hmmm...bo tak mam dwa sprity jeden jest stały,a drugi to właśnie ostrze;) w stałym nie mam nic;) a w ostrzu dałem vspd=4; no i klocki,od których się odbija.. dobra to zrobie alarm i ustawie czas;) pokombinuje;) dziękuj Boad;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pankracy Opublikowano 13 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 W górnym niewidzialnym obiekcie ustaw, że gilotyna ma czekać. Zgaduję, że korzystasz z kolizji, więc w ostrzu w kolizji daj np vspd=0 i alarm[0]=x; A w alarmie ustawiasz vspd=4 i tyle :) no dobra zrobiłem tak: obj_ostrze_gilotyna create GML vspd=0; alarm[0]=3; Alarm 0 GML vspd=4; Tylko teraz nie wiem..co wpisać w obiekcie niewidzialnym,żeby kazał czekać gilotynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pankracy Opublikowano 17 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Cześć wszystkim Zrobiłem sobie w grze gilotyne no i ostrze,które opada i podnosi się dałem Vspd=4; A na krawędziach końca gilotyny ustawiłem niewidzialne obiekty od których ostrze sie odbija,no w porzadku,ale chciałbym uzyskać inny sposób ruchu ostrza gilotyny,czyli jest ostrze na górze po chwili naturalnie opada i znów sie za chwile podnosi,czyli typowe zachowanie gilotyny i o coś takiego mi chodzi. Ktoś z was wie jak to zrobić?? Ech nie działa to jak trzeba..dalej mam ruch typu góra doł ,a nie gilotynowy:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Musisz zrobić stopy. Zrób coś w stylu w tym stylu(kolizja): GML vspd=0; alarm[0]=10; alarm: GML vspd=x; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 17 Listopada 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 https://gmclan.org/up7193_12_gilotyna_by_czo_g.html trzymaj kolego, zrobiłem dla Ciebie przykład. Nie wiem, czy o to Ci dokładnie chodziło, ale potłumaczyłem Ci tam dokładnie co się z czym je Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pankracy Opublikowano 17 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Dzięki wielkie za pomoc ;) zaraz zerknę;) https://gmclan.org/up7193_12_gilotyna_by_czo_g.html trzymaj kolego, zrobiłem dla Ciebie przykład. Nie wiem, czy o to Ci dokładnie chodziło, ale potłumaczyłem Ci tam dokładnie co się z czym je Czołgu krymski zaczyna coś się dziać;) ale gilotyna tylko raz odpada i wraca do początkowego stanu,a potem już jest nieruchoma cały czas... na tym Twoim przykładzie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Sprawdziłem, działa wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pankracy Opublikowano 18 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Sprawdziłem, działa wszystko. Dobra działa.. musiałem do obj_niewidzialnego dopisać zmienną spada=1; teraz gilotyna działa.. jeszcze muszę ustawić odpowiedni alarm żeby się na chwilę zatrzymała uderzając o niewidzialny obiekt.. Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się