Skocz do zawartości

Staty w GM.


Rekomendowane odpowiedzi

uzyj np.

global.drewno

i

if (drewno=true)

{

global.drewno+=1

}

zalezy czego uzywasz dalem przyklad ;)

 

potem w drawie daj draw_text(16,16,'Drewno: '+string(global.drewno));

 

edit:

@marcinzzzzzzzzz95

napisalem ze dalem taki przyklad i mysalem ze wie o co chodzi a ze mialem mu npisac co do literki to nie wiedzialem...

a to co ty to tez moglem ;) tylko w tym twoim drawie przydalo by sie nazwa co do czego to jest :]

ale spoko ladnie wytlumaczyles ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[outbox]ty kamilek nie znasz sie po co if drewno=true nawet nie objasniles ze ma zadeklarowac itp.[/outbox]

w creacie objektu "control"daj

global.drewno=0 //ilosc drewna 
global.kamienie=0 //ilosc kamieni
global.zloto=0 //ilosc zlota
global.jedzenie=0 //ilosc jedzenia

//jak chcesz mozesz dodac jeszcze inne zmienne

w drawie

draw_text(10,10,global.drewno)
draw_text(50,10,global.kamienie)
draw_text(90,10,global.zloto)
draw_text(130,10,global.jedzenie)

jezeli to jest strategia to w obiekcie "ludzik" w akcj rabania ,zbierania zlota lub cos jeszcze innego

global.drewno+=1
//lub
global.zloto+=1
//itp

 

 

a jezeli stawiasz budynek wstaw

global.drewno-=20
global.kamienie-=10

:thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
[outbox]ty kamilek nie znasz sie po co if drewno=true nawet nie objasniles ze ma zadeklarowac itp.[/outbox]

w creacie objektu "control"daj

global.drewno=0 //ilosc drewna 
global.kamienie=0 //ilosc kamieni
global.zloto=0 //ilosc zlota
global.jedzenie=0 //ilosc jedzenia

//jak chcesz mozesz dodac jeszcze inne zmienne

w drawie

draw_text(10,10,global.drewno)
draw_text(50,10,global.kamienie)
draw_text(90,10,global.zloto)
draw_text(130,10,global.jedzenie)

jezeli to jest strategia to w obiekcie "ludzik" w akcj rabania ,zbierania zlota lub cos jeszcze innego

global.drewno+=1
//lub
global.zloto+=1
//itp

a jezeli stawiasz budynek wstaw

global.drewno-=20
global.kamienie-=10

:thumbsup:

Wielkie dzięki za tego koda!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...