hgter Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Witajcie Wykorzystuję surface. Ponieważ przy minimalizacji itp. są one automatycznie usuwane, wykrywam to i reaguję: GML if surface_exists(global.surf_triangle) { draw_surface(global.surf_triangle, 0, 0); } else { scr_primitives_surface() //skrypt generujący określone surface draw_surface(global.surf_triangle, 0, 0); } I na PC działa świetnie. Wykrywa, że surface zniknęło i odtwarza ją. Ale na androdzie to zupełnie nie działa. Gdy zminimalizuję apkę i ją przywrócę zawartość surface znika, ale surface_exists i tak zwraca true. Chyba nie tylko ja mam z tym problem: http://bugs.yoyogames.com/view.php?id=15485 Czy ktoś z Was jakoś sobie już radził z tym problemem? Jakieś obejście? Jak wykryć na androdzie, że apka się zminimalizowała? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Spróbuj użyć os_is_paused(). Używałem tego po to, aby w sytuacji gdy do gracza zadzwoni telefon, albo właśnie zrzuci apkę, gra się automatycznie pauzowała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hgter Opublikowano 14 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Działa dokładnie tak jak powinno. Dzięki wielkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się