Konrad-GM Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Witam, jakiś czas temu zainteresowałem się silnikiem Godot. Kilka dni rozpoznania, badania przykładów Godota itd... Nadszedł czas, by coś swojego stworzyć i tutaj pojawia się kilka problemów, z którymi się aktualnie zmagam :v 1. Problem dotyczy blendingu dwóch animacji. Przypuśćmy, że mam dwie animacje w AnimationPlayer - 'idle' i 'run'. Dołączam AnimationPlayer'a jako 'master' do AnimationTreePlayer. Wszystko fajnie i wgl, animacja się przełącza, ale nie widzę, by był tutaj jakikolwiek blending animacji. Tzn. animacja się poprawnie przełącza gdy zmieniam wartość blendingu, tylko, że wygląda to 'skokowo', bez płynnego przejścia między animacjami. Każda wartość =/= 0 powoduje wspomniany przeskok. Tutaj testowe animacje jak wyglądają: Drzewko blendingu animacji: No i efekt działania AnimationTreePlayer-a: Zauważyłem też, że w przykładzie 3D używane są "Transform Track" do blendingu dwóch (i więcej) animacji, i tam to działa poprawnie. Czy "Normal Track"-i zostały na tym polu zapomniane? Przypomnę, że w Node2D nie ma "publicznych" macierzy, by posłużyć się rozwiązaniem jak w 3D i użyć Transform Track-ów. Ktoś może zna jakieś ludzkie rozwiązanie? Prosiłbym o podzielenie się własnym doświadczeniem :D Kolejny problem już czeka na rozwiązanie, ale póki co, na razie implementuję kilka innych rzeczy. Pozdrawiam :) EDIT: Problem rozwiązany od wersji Godot 2.1. Cheers. PS. He he Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się