adam014 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Tytuł:HELL Gatunek: top down shooter Opis: Piekło kojarzy mi się jedynie z lawą :P Więc bierzemy broń i prujemy ile wlezie w nieumarłych czy jak kto woli w zombiaków uważając żeby nie wpaść do otaczającej wysepkę lawy ;) Do wykorzystania mamy 3 powerupy: zwiększający celność, szybkostrzelność i regenerujący nasze zdrowie ;) Każdy powerup ma 5 poziomów (im wyższy tym skuteczniejszy) i ograniczony czas trwania do 30 sekund. Jeśli osiągniemy maksymalną wartość dla danej umiejętności, każde kolejne zebranie będzie jedynie przedłużać czas działania. W tle leci jakiś metal, na ekranie bryzgają flaki, więc do roboty ;) Grać i oceniać ;) PS: Jak zwykle mało czasu na grę i jak zwykle chciałem dodać więcej a ledwo się zmieściłem w czasie ;) Download: ZippyShare GMClan Uploader Rozmiar pliku: 9.3MB Autorzy: Programowanie: adam014 Grafika: ja, google i photoshop;P Muzyka: findsounds i flashfx Screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 16. fala 6370 punktów fajnie zombiaki wychodzą z tej lawy. szkoda, że nie urozmaiciłeś tego bardziej (zapewne przez brak czasu), bo tak mamy do czynienia niestety z typowym tdsem. jest prosty fajny i wciąga, a o to głównie chodzi, ale jednak po wyłączeniu nie chce się do niego wracać. mogłeś dodać jakiś wstrząs towarzyszący strzałowi albo dać inny dźwięk, bo strzela się strasznie płasko. no i balans powerupów trochę nie taki, bo jedynym przydatnym powerupem jest większa szybkostrzelność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Brak czasu = robienie gry dwa dni od 17 do 21-22 :P Jakbym miał robić grę nie na konkurs to by było mnóstwo czasu na przemyślenie, balans, więcej przeciwników,broni,powerupów i cały polishing :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 nie trzeba się tłumaczyć, bo raczej wszyscy są świadomi, jak wygląda sprawa z czasem ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-[PhariseuS]- Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Dotarłem do 14 fali, coś nieco ponad 5k punktów. Dwie rzeczy, które na dłuższą metę doprowadziłyby mnie do pasji ;) - Strzałki + mysz? Serio? Nie miałem tego szczęścia urodzić się leworęczny. WSAD powinien być albo do wyboru, albo jako alternatywne klawisze. - Muzyka składa się z kilkusekundowej pętli. I nie da się jej wyłączyć. Niewybaczalne! Oraz pomniejsze bugi, które nie wpłynęły na wrażenie gry: - Ekran z instrukcjami nie deaktywuje przycisków głównego menu. Podejrzewam że instrukcje to po prostu nałożony sprite/surface - i nic w tym złego. Ale wszystko "pod" instrukcjami powinno być nieaktywne, czyli nie wydawać też podczas ruchu myszą dźwięków - Sam przycisk instrukcji jest nad celownikiem - Maksymalna szybkostrzelność jest tak szybka, że bardziej przypomina to laser, niż broń palną :P - Rozdzielczość sprite'ów postaci gryzie się z rozdzielczością tła Na plus napewno zasługują efekty. Widzieć bryzgającą krwią i wnętrznościami hordę wrogów to bardzo satysfakcjonujące wizualnie doświadczenie. Do dźwięków też nie mam zastrzeżeń. Bardzo dobrze dopasowana krzywa trudności, tzn. gra jest na początku odpowiednio łatwa, a poziom trudności zwiększa się w ustabilizowany i sprawiedliwy sposób. Przynajmniej do 14 fali ;) Lawa prezentuje się soczyście, chodź może trochę zbyt nieruchomo. Sama rozgrywka szału nie robi, dość typowy TDS. System powerupów jest OK, chodź mam wrażenie, że pojawiają się one na planszy trochę za często. Gdyby dopracować kilka ze wspomnianych przeze mnie punktów, gra na bank znalazłaby się w moim top10 spośród YXY'owych produkcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Dzięki za ocene :) W sumie dwie pierwsze rzeczy to minutowa sprawa by była ale jak wiadomo najtrudniejsze są sprawy proste, gdybym miał produkcję rozplanowaną choć w takim stopniu jak Inverted (jeden dzień na kodzenie, drugi na pchanie detali i upiększanie) to możliwe że wyglądało by to lepiej ;) Silnik, dzwięki i trochę grafiki były tworzone/dodawane na bierząco i testowane naprzemian z poprawkami. Odbugowywanie i testy skończyłem jakieś 10 minut przed końcem czasu i już nie chciałem nic więcej zaczepiać żeby niechcący nie popsuć :) Lawa jest nieruchoma, bo szybciej :) Jedyną rzeczą "ruchomą" jest to że lawa delikatnie pulsuje w jaśniejszych obszarach ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się