CyberZoGA (ZombiesWillBack) Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Tytuł: APG - Amazing Platform Game Gatunek: Platformówka Opis:Miała to być inna gra ale postanowiłem że zrobię APG i Ta Dam. Zostało mi jeszcze troszkę prac ale nie długo już będzie można zagrać. Troszkę bardziej skoncentrowałem się na grafice, mechanice gry etc. Autorzy: Programowanie: Jakub'Zo-Ga'Kamiński Fabuła: Jakub'Zo-Ga'Kamiński Grafika: Jakub'Zo-Ga'Kamiński Muzyka: c.s 1.6 :rolleyes: internet Screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 strasznie kanciaste te poziomy. poza tym, score jest jeden ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Troszkę bardziej skoncentrowałem się na grafice. Nie widać ;-; Czy będzie w tym coś no...innowacyjnego? Jakieś spadochrony, czy zmiana w małpę która niszczy klocki? Rzucam tutaj losowymi hasłami, ale zawsze kiedy robię jakąś grę to się zastanawiam, co w niej będzie takiego fajnego, żeby ktoś miał w nią zagrać. Bo jeśli to będzie zwykła platformówka gdzie się strzela w chodzące w dwa kierunki na zmianę potwory, to troszkę smuteczek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 brak oryginalnych ficzerów niekoniecznie musi być zły, gra może być najprostszą w świecie platformówką, o ile będzie solidna i satysfakcjonująca. choć oczywiście urozmaicenia zawsze są mile widziane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyberZoGA (ZombiesWillBack) Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 . Nie widać ;-; Bo grafik ze mnie żaden :D Czy będzie w tym coś no...innowacyjnego? Jakieś spadochrony, czy zmiana w małpę która niszczy klocki? Rzucam tutaj losowymi hasłami, ale zawsze kiedy robię jakąś grę to się zastanawiam, co w niej będzie takiego fajnego, żeby ktoś miał w nią zagrać. Bo jeśli to będzie zwykła platformówka gdzie się strzela w chodzące w dwa kierunki na zmianę potwory, to troszkę smuteczek. No Problem B) Cuś się wymyśli, mam jeszcze czasu ;) jak masz jakiś pomysł to dawaj na pw :D nie obrażę się ;) :) będzie parę up'ów, masywne uzbrojenie, duża ilość stworków, parę etapów(las,cmentarz,fabryka,kosmos, jeszczę myślę, jestem w trakcie) strasznie kanciaste te poziomy. poza tym, score jest jeden Score poprawione :thumbsup: (nie no lubię kwadraty :) //bo to jeden kształt który umiem narysować najlepiej :D xD) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyberZoGA (ZombiesWillBack) Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Tak z nudę sobie Title'sa walnąłem(lepiej wygląda): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 wciąż wygląda kanciasto, dodaj jakieś zaokrąglenia na rogach. no i co to jest to zielone na ścianach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Niezbyt apetyczny ale ma potencjał. Popracuj nad intensywnością(oczojebnością) kolorów. Wygładzona trawa w blokach ziemi wydaje się kłócić z rozpikselowanymi winoroślami zwisającymi miejscami z mapy. No ale jesteś na dobrej drodze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyberZoGA (ZombiesWillBack) Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Mniej kanciasty i dodałem przeciwników (na razie 2, będzie więcej...o wiele więcej) no i co to jest to zielone na ścianach? to jest mech ;) , albo coś na wygląd mchu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BanDa Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Weź narysuj pare sprite'ów tej ziemi i niech losowo się generuje, będzie chyba lepiej wyglądać :P I 'oczojebność' zmniejsz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Weź narysuj pare sprite'ów tej ziemi i niech losowo się generuje raczej lepiej, żeby to były tilesy (mam nadzieję, że są) co do grafiki, to jeszcze bym tło zmienił, takie jakieś niechlujne. no i stonował kolory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyberZoGA (ZombiesWillBack) Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Weź narysuj pare sprite'ów tej ziemi i niech losowo się generuje, będzie chyba lepiej wyglądać tongue2.gif I 'oczojebność' zmniejsz aczej lepiej, żeby to były tilesy (mam nadzieję, że są) co do grafiki, to jeszcze bym tło zmienił, takie jakieś niechlujne. no i stonował kolory. Dobra popracuję jeszcze i się poprawi. Tilesy mam i sprite też mam ale szybciej walnę te sprites, w obiekcie walne "random" i będzie git :D (chyba -,-) Kolorki troszkę z-dark-uję bo to będzie mroczna gra :3 EDIT: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 jeśli to ma być mroczna gra, to tilesy i tak wyglądają zbyt "cukierkowo". chyba że to ma być mrok w stylu "mrocznych" gier na nesa, to zobaczymy jak wyjdzie w praniu w ogóle my tu pitu-pitu o grafice, a pokazałbyś coś z mechaniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 E, ja korzystam z czegoś takiego mniej więcej dla tilesów o rozmiarach 128x128, podzielonych na 3x3 części. GML var i=choose(0,1,2); var j=choose(0,1,2); tile_add(tiles1, i*64, j*64, 64, 64, wolny_x, wolny_y, 100); } Tylko sobie dorób, żeby nie układało tilesa, na tilesa. No, a tak to w grze będzie się strzelało z broni, walczyło mieczem, czy tylko unikało przeciwników? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyberZoGA (ZombiesWillBack) Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 E, ja korzystam z czegoś takiego mniej więcej dla tilesów o rozmiarach 128x128, podzielonych na 3x3 części. GML var i=choose(0,1,2); var j=choose(0,1,2); tile_add(tiles1, i*64, j*64, 64, 64, wolny_x, wolny_y, 100); } Tylko sobie dorób, żeby nie układało tilesa, na tilesa. No, a tak to w grze będzie się strzelało z broni, walczyło mieczem, czy tylko unikało przeciwników? Może skorzystam dzięki W grze będzie masa broni od zwykłego pistoletu po działa laserowe, różne dodatkowe przedmioty takie jak kamizelka, osłona radioaktywna (po dotknięciu przeciwnika zostaje z niego pył :D) , itp. Jeszcze tworzę projekty, zapisuję pomysły i wybieram te lepsze. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 na razie zrób, żeby się fajnie działo z podstawowym pistoletem, jak już to ogarniesz to dodawaj kolejne pokaż filmik albo gifa z rozgrywki nam :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się