Elf Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 ludzie nie wiem jak zrobić cos takiego jak efekt szyby, np. obiekt przechodzi obok jakiegoś terenu i część, tylko część obiektu jestnp. rozmazana, czy powiekszona, ajak wyjdzie to nie, łapiecie? tak jak koles za szybą, a nogi wystają mu spoza niej....może to proste, ale nie umiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shylios Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 aby zrobić przezroczystość daj image_alpha=0.5 aby był obiekt pół przezroczysty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Jesli chodzi o szybe z nierowna plaszczyzna (wypukle/wklesle), to mozesz: albo pobawic sie w angle i scale, albo napisac skrypt, ktory bedzie zmienial wyglad sprite'a wg. aktualnego polozenia obiektu przez rozciaganie go, zwiekszanie itp. (mozesz wykorzystac do tego surface), albo po prostu zmienic sprite obiektu na gotowy, wczesniej `rozmazany`. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidsu Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Możesz dać w Create obiektu szyby: image_alpha=0.7; Na przykład. :) 1 - nieprzezroczystość. 0 - taka przezroczystość, że aż niewidoczność. :P Obiektowi szyby przypisz sprite szyby, np. niebieski kwadrat. Coś w ten deseń. Pamiętaj tylko, żeby obiekt ten miał mniejszy depth niż bohater. Edit: No, takich jaj jeszcze nie było. Wszyscy naraz. :P Trzeba sobie odświerzać tematy otwarte w innych zakładkach, bo potem takie cuda wychodzą. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elf Opublikowano 8 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 ale chodzi mi o to, żeby tylko część obiektu uległa zmianie, a reszta pozostała taka sama np. koles skacze i tylko jego głowa jestnp. zielona w okreslaonym miejscu, albo jak przechodzi obok szyby.. :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 I tak bedzie, gdy ustawisz alpha w obiekcie szyby, a nie bohatera :P Jak chcesz uzyskac ciekawszy efekt dodaj blending do zateksturowanej szyby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 znalazłem coś takiego http://www.redrival.com/blackstorm/glass_distort.gm6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 niezle pieter :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 to już 2 osoba której dzisiaj pomogłem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się