Skocz do zawartości

Szyba


Elf

Rekomendowane odpowiedzi

ludzie nie wiem jak zrobić cos takiego jak efekt szyby, np. obiekt przechodzi obok jakiegoś terenu i część, tylko część obiektu jestnp. rozmazana, czy powiekszona, ajak wyjdzie to nie, łapiecie?

tak jak koles za szybą, a nogi wystają mu spoza niej....może to proste, ale nie umiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o szybe z nierowna plaszczyzna (wypukle/wklesle), to mozesz: albo pobawic sie w angle i scale, albo napisac skrypt, ktory bedzie zmienial wyglad sprite'a wg. aktualnego polozenia obiektu przez rozciaganie go, zwiekszanie itp. (mozesz wykorzystac do tego surface), albo po prostu zmienic sprite obiektu na gotowy, wczesniej `rozmazany`.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz dać w Create obiektu szyby: image_alpha=0.7; Na przykład. :) 1 - nieprzezroczystość. 0 - taka przezroczystość, że aż niewidoczność. :P Obiektowi szyby przypisz sprite szyby, np. niebieski kwadrat. Coś w ten deseń. Pamiętaj tylko, żeby obiekt ten miał mniejszy depth niż bohater.

 

Edit: No, takich jaj jeszcze nie było. Wszyscy naraz. :P Trzeba sobie odświerzać tematy otwarte w innych zakładkach, bo potem takie cuda wychodzą. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...