Sutikku Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Hej. Mam pokój o rozmiarach 8192 x 8192. Wcześniej był dwukrotnie mniejszy i było 60fps. Teraz jest po 30. Próbowałem dezaktywować obszar poza view, ale tak dużo nie pomogło. Wszystkie niepotrzebne obiekty usunąłem (wcześniej był praktycznie cały zajęty blokami). Jak to zoptymalizować? Co prawda laptop na którym pracuje jest bardzo słaby, ale uważam, że nie powinno to aż tak wpływać na wydajność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Wyłącz backgroundy i zobacz czy pomoże. Jak tak to pomyśl jak to zoptymalizować. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Już próbowałem, ale nic. Ostatecznie będę korzystał z mniejszych spritów, więc sam room będzie mniejszy. Rozwiąże to też problem moich kiczowatych grafik :x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Nie, nie, nie. Ogarnij to bo nie powinno być żadnych problemów. Ja ostatnio zrobiłem test z 10000 obiektów latających w 60FPS na Pentium 4. To musi działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Już wiem w czym problem. Nadużywałem draw_point(). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się