gilos99 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Witam! Moim problemem jest usuwanie przeciwnika po usunięciu jego życia. Wszytko ok tylko jak mam dwie te same postacie w roomie postacie i gdy jedną zabije to dwóch się kasuję. Nie wiem jak usunąć ten problem. Jeszcze foto:Kolizja z pociskiem powoduje spadek życia Przy stracie całego życia> Code>instance_destroy() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 ustaw sobie własną zmienną dla hp, te domyślne śmierdzą potem w stepie wroga daj, że jak hp <= 0 to umiera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gilos99 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Dzięki! Czyli w step : hp=100 if colision _(co tu wpisać?) (obj_strzala) { hp-=10 } if hp=0 { instance_destroy() } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 yyy nie... po 1. looknij do ku#### nędzy w dokumentacje dzial eventy po 2. ten temat jest poruszany srednio raz w miesiacu po 3. create -> hp=100 event collision z pociskiem-> hp-=10 with(other) instance_destroy() if hp<=0 instance_destroy() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gilos99 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Nadal usuwają się oba przeciwnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Nadal usuwają się oba przeciwnicy Bo musisz skasować to co robiłeś włącznie z całym systemem życia potworków. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gilos99 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Nie no jest git dzięki wam za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gilos99 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Witam! Wszystko jakby dobrze tylko jest taki fant że dałem taki kod naszemu bohaterowi. Gdy hp=0; nasz bohater czasem umiera czasem nie. Nie wiem dlaczego. Kod jest taki sam jak koledzy(kris99 i explosivo ) podali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zaprzeczasz sam sobie. Przeczytaj co napisałeś i powiedz czemu nie zrobiłeś tak jak kriso99 i Explosivo podali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gilos99 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 o lol chodzi mi że postać czasem ginie a czasem nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 No i wygląda na to że odpowiedź jest w twoim własnym poście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gilos99 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Jezu.... w kodzie jest że jak hp=0 to umiera a w rzeczywistości czasem umiera a czasem nie. Teraz już nie pomożesz. Temat zamknięty znalazłem problem :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Po co skoro 2 dni temu dostałeś odpowiedź? W dodatku daję Ci warn za double tripple post. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gilos99 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 :) Coś mi to programowanie nie idzie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się