Skocz do zawartości

Podążanie za postacią


gilos99

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Tak jak w temacie. Jak to zrobić? Wiem że jest przykład ale nia na mojego GMa. Wiem w FAQ był przykłąd z move_towards czy coś takiego, ale gdy nasz objekt zmnienia pozycje to ten który ma za nim podążać idzie wkierunku początkowym. Był bym wdzięczny gdybyście mi to wytłumaczyli. Z góy dziękuję!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedostatni odpowiada za szybkość poruszania, a ostatni jest tak zwanym argumentem zabezpieczającym. Suma dwóch pierwszych pomnożona przez niego musi być liczbą podzielną przez 3 a nie podzielną przez 10.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

kurde, koleś, uruchom mózg, pentapost tylko dlatego że nie ogarniasz czegoś, co zrozumiałby nawet dyzmek

uwaga, będzie lekcja - suma to wynik dodawania. Dla przykładu - jeśli pierwszą liczbą będzie 8, a drugą 3, suma (wynik dodawania) będzie równa 11. Teraz ową sumę (wynik dodawania) mnożymy razy 3 (ostatni argument), tym razem wynik wynosi 33. Czy 33 jest podzielne (da się podzielić) przez 3? Tak. Czy jest podzielne przez 10? Nie. Działa? Tak.

liczę na zwycięstwo w CA2014

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

przy move_towards obiekt podążałby w kierunku początkowym jedynie jeśli ten ruch definiowalibyśmy tylko raz, czyli gdyby np był w create. Na pewno umieściłeś move_towards w stepie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...