gilos99 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Witam! Tak jak w temacie. Jak to zrobić? Wiem że jest przykład ale nia na mojego GMa. Wiem w FAQ był przykłąd z move_towards czy coś takiego, ale gdy nasz objekt zmnienia pozycje to ten który ma za nim podążać idzie wkierunku początkowym. Był bym wdzięczny gdybyście mi to wytłumaczyli. Z góy dziękuję! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Najprostsze rozwiązanie to mp_potential_step(xgoal, ygoal, stepsize, checkall). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gilos99 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Czyli w step objektu który ma podążac: mp_potential_step(obj_player.x,obj_player.y, a te dwa to co) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Przedostatni odpowiada za szybkość poruszania, a ostatni jest tak zwanym argumentem zabezpieczającym. Suma dwóch pierwszych pomnożona przez niego musi być liczbą podzielną przez 3 a nie podzielną przez 10. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gilos99 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 To ostatnie mam strzelać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gilos99 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Zero odpada może jeden? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gilos99 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Jeden też nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gilos99 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Pomożesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gilos99 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Pomoże ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 30 Grudnia 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 kurde, koleś, uruchom mózg, pentapost tylko dlatego że nie ogarniasz czegoś, co zrozumiałby nawet dyzmek uwaga, będzie lekcja - suma to wynik dodawania. Dla przykładu - jeśli pierwszą liczbą będzie 8, a drugą 3, suma (wynik dodawania) będzie równa 11. Teraz ową sumę (wynik dodawania) mnożymy razy 3 (ostatni argument), tym razem wynik wynosi 33. Czy 33 jest podzielne (da się podzielić) przez 3? Tak. Czy jest podzielne przez 10? Nie. Działa? Tak. liczę na zwycięstwo w CA2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gilos99 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Umiem mnożyć i dodawać :) Czyli: (obj.player.x+obj.player.y,)*3=? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 30 Grudnia 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 przy move_towards obiekt podążałby w kierunku początkowym jedynie jeśli ten ruch definiowalibyśmy tylko raz, czyli gdyby np był w create. Na pewno umieściłeś move_towards w stepie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gilos99 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 OK już temat rozwiązany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się