Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 23 Grudnia 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 ajajaj, nie wiem czemu nie mogę sobie z tym poradzić. Dajmy na to, że rysuję prosty klocek, porusza się po pathie, a w draw GML d3d_transform_add_rotation_z(direction) d3d_transform_add_translation(x,y,z) d3d_draw_block(x-8,y-8,60,x+8,y+8,80,background_get_texture(d4),1,1) d3d_transform_set_identity() jednak nie działa. Oświećcie mnie co z tym fantem zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Ale co klocek się nie rusza? Czy path został uruchomiony w instancji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 23 Grudnia 2014 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 uruchamiam i zapętlam w create patha, klocek się rusza, ale nie obraca jak wiadomo, a kiedy używam add_rotation, to po prostu chyba znika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 a tak GML d3d_transform_set_rotation_z(direction) d3d_transform_add_translation(x,y,z) d3d_draw_block(x-8,y-8,60,x+8,y+8,80,background_get_texture(d4),1,1) d3d_transform_set_identity() pierwszy zawsze musi być set reszta add. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się