Skocz do zawartości

Obiekt "przyczepiony" do innego obiektu


Sutikku

Rekomendowane odpowiedzi

Jak zrobić aby obiekt był przyczepiony do innego obiektu?

Na przykład czołg i oddzielny obiekt lufa, albo postać i oddzielny obiekt ręka. Próbowałem dać w step

GML
x=o_object.x y=o_object.y
, ale to wygląda jakby ręka podążała za postacią, a nie była przyczepiona, czy jak to tam inaczej nazwać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz upewnić się, że lufa dostaje nową pozycję dopiero po tym, jak czołg się poruszy

 

np. jak czołg porusza się w stepie, to lufa powinna zmienić pozycję w end stepie

 

albo czołg wie, jaki identyfikator ma lufa i sam zmienia jej pozycję po tym, jak się ruszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...