Sutikku Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Jak zrobić aby obiekt był przyczepiony do innego obiektu? Na przykład czołg i oddzielny obiekt lufa, albo postać i oddzielny obiekt ręka. Próbowałem dać w step GML x=o_object.x y=o_object.y, ale to wygląda jakby ręka podążała za postacią, a nie była przyczepiona, czy jak to tam inaczej nazwać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 musisz upewnić się, że lufa dostaje nową pozycję dopiero po tym, jak czołg się poruszy np. jak czołg porusza się w stepie, to lufa powinna zmienić pozycję w end stepie albo czołg wie, jaki identyfikator ma lufa i sam zmienia jej pozycję po tym, jak się ruszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Ehh, tak bardzo banalne, a ja i tak musiałem zadań pytanie ;__; Dziękuje, problem rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się