orzechyarachidowe Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Witam. Mam problem. Chciałbym, żeby przeciwnik zmieniał animację chodzenia (lewo prawo) w zależności w którym kierunku od niego jestem. Nie wiem jak się do tego zabrać, jaką funkcją to wykonać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 jezeli to platformówka, to wystarczy image_xscale=1//prawo image_yscale=-1//lewo GML image_xscale=-1//lewo</span> jezeli dobrze zrozumiałem GML if point_direction(x,y,bohater.x,bohater.y)>90 and point_direction(x,y,bohater.x,bohater.y)<270//lewo image_xscale=-1//lewo else//prawo image_xscale=1//prawo</span></span> e: @Amaterasu: dzieki, pomyliłem sie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Albo jeżeli masz osobne animacje dla dwóch kierunków to zamiast image_xscale zmieniasz sprite_index Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaterasu Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 kriso99, nie wiem, czy na pewno w tym kodzie powinno być image_yscale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzechyarachidowe Opublikowano 30 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Działa, dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się