Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 15 Marca 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 No właśnie, potrafię skalować model, potrafię go obracać, no ale nie potrafię tego połączyć. Próbuję wszelkich kombinacji linijek i na ręby. GML draw_set_color(c_white); d3d_transform_set_rotation_x(-90) d3d_transform_add_translation(x,y,z) d3d_model_draw(global.model_traktor,0,0,0,background_get_texture(lol)); d3d_transform_set_identity(); i jak tu gdzieś wpieprzyć: GML d3d_transform_set_scaling(2, 2, 2); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 kolejność jest taka: najpierw skalujesz, potem obracasz potem przesuwasz. powód jest prosty podczas skalowania przesuwa się origin obiektu więc to musi nastąpić pierwsze. Chyba że model jest tak zrobiony że origin jest idealnie po środku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się