cytrus Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Czy jest jakis sposób zeby tego uniknąć? Dokładnie chodzi o to ze w gierce widzianej z góry poruszają się obiekty (wrogowie) na zasadzie odbijania od scian, no i za ktoryms odbiciem obiekt jakby zahaczał o sciankę i juz się od niej nie odbija tylko staje w miejscu. Pisz po polsku, człowieku. Patrysław Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 FPE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 albo lengthdir_x i y BTW. cytrus daj Gryffindorowi (Zakolowi) za pomoc 5 punktów! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cytrus Opublikowano 21 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Zakol przykład naprawdę spoko , przyda mi się :) masz 5 punktow :P tyle ze nie do konca o to chodziło- bo ja mam problem z wrogiem- ktory sam sie porusza a jak za ktoryms razem zetknie się ze scianką to się blokuje i stoi w miejscu :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 To skorzystaj ze silnika, tyle ze zamiast obiektu docelowego - kursora - daj wlasny ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Serge Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 A jak wygląda ruch tych wrogów, jak go zrobileś (sory za blad ale jestem w szkole i tu nie dziala alt+l :D ) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cytrus Opublikowano 22 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 A jak wygląda ruch tych wrogów, jak go zrobileś (sory za blad ale jestem w szkole i tu nie dziala alt+l :D ) ? Zrobilem go w zasadzie najprosciej jak mozna- w create wstawilem klocek ruchu "Start moving in a direction" i w kolizji ze scianą klocek odbijania się od niej. I wrog zmienia tor chodzenia przez odbijanie się od przeszkód. Tyle ze w koncu zachacza o jakąs scianę i staje w miejscu. No i to jest nagminne i psuje całą grę Pewnie Zakol podpowiada dobre rozwiązanie tyle ze ja nigdy nie grzebałem w skryptach i nie wiem co dokładnie zmienic :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się