Skocz do zawartości

Chaczące się obiekty


cytrus

Rekomendowane odpowiedzi

Czy jest jakis sposób zeby tego uniknąć?

Dokładnie chodzi o to ze w gierce widzianej z góry poruszają się obiekty (wrogowie)

na zasadzie odbijania od scian, no i za ktoryms odbiciem obiekt jakby zahaczał o sciankę i juz się od niej nie odbija tylko staje w miejscu.

 

Pisz po polsku, człowieku.

Patrysław

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wygląda ruch tych wrogów, jak go zrobileś (sory za blad ale jestem w szkole i tu nie dziala alt+l :D ) ?

 

 

 

Zrobilem go w zasadzie najprosciej jak mozna- w create wstawilem klocek ruchu "Start moving in a direction"

i w kolizji ze scianą klocek odbijania się od niej. I wrog zmienia tor chodzenia przez odbijanie się od przeszkód.

Tyle ze w koncu zachacza o jakąs scianę i staje w miejscu. No i to jest nagminne i psuje całą grę

Pewnie Zakol podpowiada dobre rozwiązanie tyle ze ja nigdy nie grzebałem w skryptach i nie wiem co dokładnie zmienic :jezor:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...