TO_mek Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 WItam! Co będzie szybsze? Utworzyć surface o wielkości 800x600, władować do niego raz backgrounda i wycinać z niego w podwójnej pętli kwadraty 32x32 jako kolejne klatki sprajta. czy utworzyć surface 32x32 i ładować do niego kawałek backgrounda (draw_background_part), wycinać kolejną klatkę sprajta i czyścić surface i powtarzać (ilość przejśc w pętli jest taka sama jak wyżej)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Pierwsze będzie miło mniej operacji, więc będzie szybsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 napisz, co chcesz uzyskac - na pewno da sie to osiagnac prosciej i lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TO_mek Opublikowano 1 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 napisz, co chcesz uzyskac - na pewno da sie to osiagnac prosciej i lepiej. Robię puzzle. Mam zdefioniowanego sprajta z matrycą puzli. Na razie jeden format - 32x32 + po 8px na "wypustki" czyli sprajty 48x48 (wersja najprostsza, łącznie 9 klatek bo 4 rogi, 4 boki i 1 środek). Wczytuję obrazek png (na początek 800x600 ale może później inne formaty) i z niego wycinam kwadraty 48x48 z których następnie wycinam gotowe puzle za pomocą sprite_set_alpha_from_sprite(wyciete_kwadraty_spr, matryca_puzzli_spr). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się