Opisek Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Cześć, mam pytanko. Jak przez game makera rozpakować zip, które wcześniej przez tego samego game makera zostało pobrane (dzięki Httpdownloader). Chodzi mi o takie coś: 1) Włączamy grę i wciskamy dany przycisk (umiem, mam) 2) Pobiera nam się katalog .zip (umiem, mam) 3) Zip się rozpakowuje (nie umiem, nie mam) 4) Rozpakowane .exe jest włączane (umiem, nie mam [bo bez wcześniejszego kroku nie ma sensu mieć no nie?]) 5) Usunięcie .zip i .exe (umiem, nie mam [ten sam argument co na górze]) A więc pytam o ten trzeci krok... Ktoś wie jak to zrobić? I czy to jest możliwe? (I czy to powinno być w dziale początkujących :D) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Użyj biblioteki ediepl LINK. Po za tym nie polecam używać Httpdownloader, strasznie się buguje. Polecam pobierać pliki przez 39dll.dll. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Albo użyj unzipa, niemniej lepiej skompresować XZ'em. Co prawda dłużej trwa rozpakowanie / pakowanie, ale mocniejsza kompresja Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asdfMaciej Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Walić Game Maker, napisz do tego skrypt w Bashu który korzysta z funkcji unzip (patrz pana wyżej), a używa curl/wget do pobierania pliku. Samo gui możesz zrobić w Pythonie 2.7 z użyciem tkinter, a następnie zastosować Freeze do zkompilowania. Następnie, możesz użyć rm do usunięcia plików [w skrypcie]. Nie jestem pewien, czy potrzebne będzie sudo. Jednak - czemu .exe na Linuxie? Maciej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Ja używałem wget i chyba unzip i działało to wget pobiera plik, a unzip rozpakowuje Musisz sobie teraz pobrać odpowiednie programy ja jednak jak mówię - polecam XZ (i pewnie z tar'em przy okazji, zależy od ilości plików), gdyż ma najmocniejszą znaną mi kompresję (LZMA2 / XZ). Nawet chyba World Of Tanks z tego korzysta (ale ręki sobie uciąć nie dam) Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asdfMaciej Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 W sumie, biorąc pod uwagę nowoczesne trendy Używaj tar i rób tarballe (tar.gz), aby to potem natywnie oraz szybciej odpakować pod Linuxem. W dodatku, tar jest open-source, lepiej pakuje oraz jest wydajniejszy! Jeśli nie masz jeszcze Linux, polecam ci jakis entry-level typu Arch Linux (https://www.archlinux.org/) Maciej PS. Ten post był do OPa, a nie do Ferviego - piszę to, aby uniknąć konfuzji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opisek Opublikowano 31 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Walić Game Maker, napisz do tego skrypt w Bashu który korzysta z funkcji unzip (patrz pana wyżej), a używa curl/wget do pobierania pliku. Samo gui możesz zrobić w Pythonie 2.7 z użyciem tkinter, a następnie zastosować Freeze do zkompilowania. Następnie, możesz użyć rm do usunięcia plików [w skrypcie]. Nie jestem pewien, czy potrzebne będzie sudo. Jednak - czemu .exe na Linuxie? Maciej Najbardziej spodobała mi się pierwsza odpowiedź, ale dzięki, a tak poza tym; kto tu mówi o Linuxie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się