Skocz do zawartości

wykrywanie poziomu nachylenia sciany


Cekol

Rekomendowane odpowiedzi

No... to nie do konca zwróci kąt nachylenia ściany. Raczej kąt przy którym nastąpiła pierwsza kolizja co nie zawsze jest równoznaczne z tym o co cekol pyta

 

Do tego nie dawałbym tego kodu w step. 180 operacji w kazdym cyklu zegarowym znacząco obciązy procesor. Postaraj się to umieścic w innym evencie np tym który odpowiada za poruszanie się postaci ( stojąca postac nie musi pewnie znac nachylenia terenu ) Ograniczylbym tez ilosc sprawdzanych pozycji ze 180 do np 36 ( sprawdzaj co 5 stopni ) Chociaz sam kod prawdopodobnie nie będzie działał poprawnie w kilku przypadkach ukształtowania terenu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o to aby zrozumiał tylko zasadę, no i można sprawdzać przecież co 5-10 stopni.

 

A jeśli chodzi o chodzenie po nieregularnym terenie to wystarczy dać tylko kilka prostych warunków if a nie całą pentlę for xP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi niechodzi o chodzenie po górkach bo to mam ładnie zrobione lecz aby dana żecz po dotknięciu ze ścianą ustawiała się z jej kątem(bo ja chce zrobić tripmines(chyba się tak to pisało) który automatycznie ustawia się do ściany)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...