blackmaul Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 Witam. Czy ktoś byłby na tyle dobry i pomocny aby powiedzieć mi w jaki sposób zrobić taki fajny bajer jaki jest w Crimsonland? Chodzi mi o to ze na poczatku mapa jest pusta. I po jakims czasie z poza niej zaczynaja wylazic na nas stwory. I tworza sie one powiedzmy co 5 sekund w losowym miejscu poza mapą i schodzą się w kierunku gracza. (caly algorytm chodzeniu mam). Stworki bede sie pojawiac caly czas dopoki gracz nie zginie. Czy ktos wie jak cus takiego zrobic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 a napewno niemoga sie na planszy tworzyc ??? bo takto mogbym pomoc ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 daj mi silnik chodzenia na PW a ja ci napisze to szybko i odeśle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 19 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 Na mapie to ja wiem jak to zrobic :P Chodzi mi o to zeby byly poza mapa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 prześlij mi a ja ci to zrobie... to jest proste... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 19 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 Nie zauwazylem odpowiedzi :P Juz wyslane :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 przeciez to banalne, tez bym ci zrobil, ale za puźno xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 19 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 No niestety nie dla mnie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 hmm... napewno alarm[0] = room_speed * 5; a w alarmie var px,py; px = random(room_width + 160); py = random(room_height + 160); while ((px > 0) && (px < room_width)) px = random(room_width + 160); while ((py > 0) && (py < room_height)) py = random(room_height + 160); alarm[0] = room_speed * 5; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 Matthew, twoj skrypt nie jest dobry, pozniewaz losuje miejsce tylko nad, i po prawej stronie roomu var xx,yy; do { xx=-50+random(room_width+100) yy=-50+random(room_height+100) }until(xx>0 && xx<room_width && y>0 && y<room_height) instance_create(xx,yy,...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 Jeżeli blackmoul masz już zrobione to mów... ja nie moge tego pobrać pisze mi że limit mam już osiągnięty :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 19 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 @Hanjuso: Tak, tylko ze ten skrypt tworzy jednego worga. A mnie chodzi zeby oni caly czas sie pojawiali (albo tez niewiem jak tego uzyc :P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gooman Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 W create obiektu ustawiasz alarm[0] na ileś tam. W alarmie[0] wstawiasz ten kod i ponownie ustawiasz alarm[0] na ileś tam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Event Create kod: alarm[0] = 10; Event Alarm 0: var xx,yy; do { xx=-50+random(room_width+100) yy=-50+random(room_height+100) }until(xx>0 && xx<room_width && y>0 && y<room_height) instance_create(xx,yy,...) alarm[0] = 10; i już... czy to takie trudne zebrać informacje od moich przedmówców i posquadać w całość? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się