drq Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Witam :) Od nie dawna bawię się programem game marker i wziąłem się za tworzenie prostej gry RTS i niestety zatrzymałem się na pisaniu skryptu który ma za zadanie zaznaczać kilka jednostek pojawia mi się taki oto błąd : ################################################################################ ############ FATAL ERROR in action number 1 of Step Event0 for object worker: Push :: Execution Error - Variable Get -1.selected(100003, -1) at gml_Object_worker_StepNormalEvent_1 (line 1) - if selected = 1 { ################################################################################ ############. Skrypt wygląda następująco: Step: if selected = 1 { if moving = 1{ mp_potential_step(desx,desy,4,true); } } Left Pressed: if selected = 0{ selected = 1; } else { selected = 0; } Glob Left Pressed if selected = 1 moving = 1 image_angle = point_direction(self.x,self.y,mouse_x,mouse_y); desx = mouse_x; desy = mouse_y; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 W "Event>>Create" daj klocek/kod tworzący zmienną "selected". GML selected = 0; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drq Opublikowano 7 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Działa dzięki :) Mam jeszcze jedno pytanie . Co zrobić żeby skin obiektu nie obracał się po kliknięciu w kierunku danego obszaru na mapie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Działa dzięki :) Mam jeszcze jedno pytanie . Co zrobić żeby skin obiektu nie obracał się po kliknięciu w kierunku danego obszaru na mapie ? Ta część: GML image_angle = point_direction(self.x,self.y,mouse_x,mouse_y);Odpowiada za obracanie się sprite. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drq Opublikowano 7 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Ok, dzięki wielkie! ^_^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się