Ryuq Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Witam, po zabiciu przeciwnika pokazuje sie obiekt obj_blood i on ma X klatek, różnych obrazków przedstawiajacych rozne efekty krwi. Jak mogę sprawić aby po zabiciu każdego przeciwnika, każdy obj_blood który się pojawi, miał Inna klatke wyswietlona? Chodzi mi o to że jak zabije jedna osobe, to pojawia sie obj_blood z klatka 1, zabije kolejna osobe, to pokazuje sie kolejny [tamten nie znika] tylko z klatka numer 3. Mam juz zrobione instance_create po zabiciu itp, tylko nie moge rozgryźć tego klatkowania. Z góry dziękuje za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Najłatwiej w create obj_blood dodaj: GML image_speed=0 image_index=irandom(image_number) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryuq Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Okej działa. Wielkie dzieki :D A jak mogę zrobić aby za każdym razem taki obiekt był odwrócony o losowa wartość? nie żeby cały czas był taki sam, ale raz normalnie, raz do góry nogami itp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ereg Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 uzyj image_angle=irandom_range(1, 360) mozna tez jesce odwrucic sprite robioc jego mirror na osi x lub y GML draw_sprite_ext(sprite_index, irandom(image_number) , x, y, choose(-1,1), choose(-1,1),c_white, irandom_range(1, 360), 1); // losovy subimage mirror x mirror y random angle</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się