Skocz do zawartości

Losowe ustawienie klatki sprite.


Ryuq

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, po zabiciu przeciwnika pokazuje sie obiekt obj_blood i on ma X klatek, różnych obrazków przedstawiajacych rozne efekty krwi. Jak mogę sprawić aby po zabiciu każdego przeciwnika, każdy obj_blood który się pojawi, miał Inna klatke wyswietlona?

Chodzi mi o to że jak zabije jedna osobe, to pojawia sie obj_blood z klatka 1, zabije kolejna osobe, to pokazuje sie kolejny [tamten nie znika] tylko z klatka numer 3.

Mam juz zrobione instance_create po zabiciu itp, tylko nie moge rozgryźć tego klatkowania.

Z góry dziękuje za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uzyj image_angle=irandom_range(1, 360)

mozna tez jesce odwrucic sprite robioc jego mirror na osi x lub y

GML
draw_sprite_ext(sprite_index, irandom(image_number) , x, y, choose(-1,1), choose(-1,1),c_white, irandom_range(1, 360), 1);

// losovy subimage mirror x mirror y random angle</span>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...