Skocz do zawartości

side menu


Chell

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności

co tu nie dziala, powinno sie pojawiac a sie nie pojawia, tu jest tak malo ze praktycznie nie ma gdzie zrobic bledu ;(

gm 8.0

 

Information about object: oSideMenu

 

Sprite: <no sprite>

Solid: false

Visible: true

Depth: 0

Persistent: false

Parent: <no parent>

Mask: <same as sprite>

 

Create Event:

execute code:

 

zmienna=0

 

 

Step Event:

execute code:

 

if keyboard_check_pressed(vk_tab) && zmienna=0 {zmienna=1}

if keyboard_check_pressed(vk_tab) && zmienna=1 {zmienna=0}

 

 

Draw Event:

execute code:

 

if zmienna=1

{

draw_sprite(sSideMenu,0,x,y)

}

if zmienna=0

{

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzial bym problem w

GML
if keyboard_check_pressed(vk_tab) && zmienna=0 {zmienna=1}

if keyboard_check_pressed(vk_tab) && zmienna=1 {zmienna=0}

przyslym razem takie na przypadki sproboj
GML
if keyboard_check_pressed(vk_tab) && zmienna=0 {zmienna=1}

else if keyboard_check_pressed(vk_tab) && zmienna=1 {zmienna=0}

by drugie if niemoglo zmienac robote pierwszego :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...