Lollus Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Witam. Robie prostego arkanoida w WinApi, wszystko juz zrobione, klocki, kolizje, ruchy piłeczki, wszystko oprócz najważniejszej rzeczy a mianowicie ruchu piłeczki :D Nie mam pomysłu na kod który sam z siebie odświeżałby współrzędne piłeczki, chodzi mi o jakąś pętle nieskończoną co nie blokuje innych zdarzeń. Z góry dzieki za wskazówki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Nie jestem w 100% pewien, ale wydaje mi się że twoim rozwiązaniem będzie "Pętla Gry". Poczytaj na Wikipedii, jakiś książkach, albo tutorialach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lollus Opublikowano 12 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Poczytałem troche na ten temat, i MSG msg; while (GetMessage(&msg, 0, 0, 0)) { TranslateMessage (&msg); DispatchMessage (&msg); } zastąpiłem MSG msg; msg.message = WM_NULL; // "pusta" wiadomość while (msg.message != WM_QUIT) { if (PeekMessage(&msg, 0, 0, 0, PM_REMOVE)) { TranslateMessage (&msg); DispatchMessage (&msg); } else { /* Licz i rysuj */ } } Wszystko OK, zmienna testowa zwieksza sie sama z siebie, tylko jedna rzecz mnie zastanawia a mianowicie świeżo po skompilowaniu program uruchamia się przez ok 23sekundy, potem kolejne uruchomienia już normalnie. Zastanawiam sie dlaczego i czy można temu jakoś zapobiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Witam. Robie prostego arkanoida w WinApi, wszystko juz zrobione, klocki, kolizje, ruchy piłeczki, wszystko oprócz najważniejszej rzeczy a mianowicie ruchu piłeczki :D Nie mam pomysłu na kod który sam z siebie odświeżałby współrzędne piłeczki, chodzi mi o jakąś pętle nieskończoną co nie blokuje innych zdarzeń. Z góry dzieki za wskazówki :) Jeśli renderujesz przy pomocy GDI to odrazu daj sobie z nim spokój, lepiej podepnij pod to OpenGL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się