Markos Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 2. Sprobuj dac ten kod do [end step]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 12 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 mouse_check_button(numb) Returns whether the mouse button is currently down (use as values mb_none, mb_left, mb_middle, or mb_right). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 12 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 OK DZIEKI :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Jezeli chodzi o to, ze jezeli przytrzymasz lewy przycisk myszy i nacisniesz left: [step] if ( mouse_check_button( mb_left ) ) { if ( keyboard_check_pressed( vk_left ) ) { sprite_index=fireman_atak } if ( keyboard_check_released( vk_left ) ) { sprite_index=celownik } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 12 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 if mouse_check_button_pressed(mb_left) { if ( sprite_index == fireman_atak ) sprite_index=celownik else sprite_index=fireman_atak } EDIT: Sry. Jak pisalem nie bylo jeszcze edita w poscie wyzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 12 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 z Animacja rozwiazany problem :P Jedyny jaki problem to pytanie glowne tego topicu prosze o odpowiedzi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biały_wilk Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Markos, a co przeszkadza, że kod odpowiedzialny za poruszanie się jest w innym skrypcie a nie w obiekcie gracza?Pozatym, jeżeli masz np. gierkę na singla i chcesz dorobić multi to tak czy inaczej będziesz musiał zastosować szereg skryptów aby multi mógł w ogóle zaistnieć.Jak sobie patrzyłem kiedyś na skrypty na ( bardziej zaawansowane ) multi to doszedłem do wniosku, że lepiej najpierw rozgryźć kod a potem zrobić gierkę pod to ;) Tyle, że Tobie to raczej nie będzie odpowiadać, ja tworzę gierkę tylko na multi więc jednak jest trochę inna sytuacja ;) I jeszcze jeden szczególik odnośnie kodów ( porusznia się ) w skryptach - jeżeli masz w obiekcie gracza zrobione to na klockach to przerób to pod GML i właduj do skryptu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 12 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 @Up: Nie, chyba że masz liba. Lib ten znajdziesz na tej stronie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się