Skocz do zawartości

całkowite wyciszenie dźwiękow


Luvac

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chcę mieć w grze przycisk, który wciszy wszystkie dzwieki, kiedy sie na niego kliknie. Po ponownym kliknięciu dzwieki powinny znow się odtwarzac.

Kombinuje z czyms takiem, pod akcja puszczenia leweg przycisku myszy:

 

if (sound_global_volume(1))

sound_global_volume(0)

sprite_index=nutka2;

 

 

if (sound_global_volume(0))

sound_global_volume(1)

sprite_index=nutka;

 

lecz zero reakcji. Z gory dzieki za poswiecony czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
if (sound_global_volume(1))

{

sound_global_volume(0)

sprite_index=nutka2;

exit

}

 

if (sound_global_volume(0))

{

sound_global_volume(1)

sprite_index=nutka;

exit

}

Edit z wyjaśnieniem:

Na początku sprawdzałeś czy jest dźwięk i jeżeli był (a był) to go wyciszałeś. A zaraz potem kod sprawdzał czy jest wyciszony dźwięk (bo już był) i znów go aktywował.

Teraz dodanie exit powoduje że kod dalej się nie wykonuje.

Dziękuję za uwagę. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

else if, karwa, a nie exit D:

exit unikać jak ognia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli to wymaga platnej wersji to niestety nie pszaleje, bo mam light, a pozatym zbyt zielony jestem zeby to ogarnac:/ Będe kombinował jeszcze z tym co mam, może przekonweruje muzyke na wav i jakos to ogarne.

Tak czy inaczej dzieki za poświecony czas i zajecie sie problemem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

saudio.dll jest bardzo prosty a ma rozne bajery.

 

Jak on ma wersję Lite to nic mu po DLL ;p

 

Ja również zawsze używałem WAV gdyż MP3 jest "cięższy" i nie da się go zatrzymać. Możesz też przed kodem który wykonuje dźwięk dać warunek że jeśli sound_play = true to akcja dźwięku zadziała i go włączy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kombinowalem i przekonwertowalem wszystkie mp3 na wav. Wylaczenie dzwieku owszem dziala, ale za duzo razy w programie polegalem na zasadzie, ze nie moga grac dwie mp3 na raz i teraz za duzo roboty bylo by z wylaczaniem, sprawdzaniem czy cos gra i wlaczaniem WAVów :/ Przydal by sie gotowy suwak glosnosci w GM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...