Luvac Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Witam. Chcę mieć w grze przycisk, który wciszy wszystkie dzwieki, kiedy sie na niego kliknie. Po ponownym kliknięciu dzwieki powinny znow się odtwarzac. Kombinuje z czyms takiem, pod akcja puszczenia leweg przycisku myszy: if (sound_global_volume(1)) sound_global_volume(0) sprite_index=nutka2; if (sound_global_volume(0)) sound_global_volume(1) sprite_index=nutka; lecz zero reakcji. Z gory dzieki za poswiecony czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 GML if (sound_global_volume(1)) { sound_global_volume(0) sprite_index=nutka2; exit } if (sound_global_volume(0)) { sound_global_volume(1) sprite_index=nutka; exit } Edit z wyjaśnieniem: Na początku sprawdzałeś czy jest dźwięk i jeżeli był (a był) to go wyciszałeś. A zaraz potem kod sprawdzał czy jest wyciszony dźwięk (bo już był) i znów go aktywował. Teraz dodanie exit powoduje że kod dalej się nie wykonuje. Dziękuję za uwagę. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luvac Opublikowano 5 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Niestety objekt nadal nie reaguje na klikanie :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 else if, karwa, a nie exit D: exit unikać jak ognia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luvac Opublikowano 5 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Probowałem i tak: if (sound_global_volume(1)) { sound_global_volume(0) sprite_index=nutka2 } else { sound_global_volume(1) sprite_index=nutka; } Ale rownież zero reakcji przy klikaniu:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Dobra... GML if (global.sound) { global.sound=0 sound_global_volume(global.sound) sprite_index=nutka2 } else { global.sound=1 sound_global_volume(global.sound) sprite_index=nutka; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luvac Opublikowano 5 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Ok, cos sie dzieje, sprite sie zmienia i wycisza dzwieki, ale wycisza ale tylko wav, te mp3 graja nadal. Można z tym zrobic cos jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Z tego co pamiętam to nie można w GM zmieniać głośności dźwięku który już gra. Bez rozszerzeń nic nie zrobisz. Polecam Caster. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luvac Opublikowano 5 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Jesli to wymaga platnej wersji to niestety nie pszaleje, bo mam light, a pozatym zbyt zielony jestem zeby to ogarnac:/ Będe kombinował jeszcze z tym co mam, może przekonweruje muzyke na wav i jakos to ogarne. Tak czy inaczej dzieki za poświecony czas i zajecie sie problemem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 saudio.dll jest bardzo prosty a ma rozne bajery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanXX Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 saudio.dll jest bardzo prosty a ma rozne bajery. Jak on ma wersję Lite to nic mu po DLL ;p Ja również zawsze używałem WAV gdyż MP3 jest "cięższy" i nie da się go zatrzymać. Możesz też przed kodem który wykonuje dźwięk dać warunek że jeśli sound_play = true to akcja dźwięku zadziała i go włączy :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luvac Opublikowano 5 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Kombinowalem i przekonwertowalem wszystkie mp3 na wav. Wylaczenie dzwieku owszem dziala, ale za duzo razy w programie polegalem na zasadzie, ze nie moga grac dwie mp3 na raz i teraz za duzo roboty bylo by z wylaczaniem, sprawdzaniem czy cos gra i wlaczaniem WAVów :/ Przydal by sie gotowy suwak glosnosci w GM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się