Caporegime Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Tytuł:Zwierzyna (tytuł roboczy) Gatunek:Akcja top-down Opis:Główny bohater gry, dawny żołnierz mafijny, otrzymuje ostatnie zlecenie. Nie należy ono do trudnych, przypomina standardową robotę. W trakcie wykonywania misji dzieje się jednak "coś" (tak żeby nie ujawniać całej fabuły) i myśliwy staje się zwierzyną. Bohater ma na głowie półowę krajowej policji, paru agentów oraz kilku innych, również niezbyt przyjaźnie nastawionych ludzi. Jest poszukiwany przez całą grę, dlatego nie może się zbytnio obnosić w zaludnionych miejscach, których jest pełno w miejscu akcji gry (takie miniaturowe Las Vegas). Główny cel gry też przemilczę, ponieważ "pojawia" się on dopiero w trakcie gry. Aktualnie w grze znajduje się krótki poziom samouczkowy, który oczywiście będę ulepszał wraz z rozwijaniem projektu - właściwie powstał on z poziomu testowego, więc znajduje się w nim tylko kilka rzeczy potrzebnych do przejścia samouczka. Grafika, kolizje, fizyka (a raczej jej brak) zdecydowanie odstraszają, głównie dlatego że zupełnie się na nich nie znam i na razie się do nich nie przykładałem. Protip - z menu się za bardzo pośpieszyłem, więc na razie poruszanie się po nim polega na naciśnięciu strzałki w górę by rozpocząć grę, w dół by wyłączyć. Reszta klawiszologii jest opisana już w samouczku. Autorzy: Programowanie:Capo Fabuła:Capo Grafika:ehh... Capo Muzyka:póki co to jakiś przykład dorzucony do GM'a Screeny: Download: https://gmclan.org/up7300_4_Zwierzyna.html (upload z 22.8.2013) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Zrób te budynki w 3d jest na pewno jakiś przykład na necie a to znacznie poprawia wrażenie gry przypominające stare GTA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 myslałem o tym. Takie budynki wyglądałyby fajnie i ułatwiłyby poruszanie, ale płaskie postaci i samochody mogą przy nich wyglądac dziwnie..ale chyba jednak się skuszę, gdzies na gmc jest przykład na takie budynki i sliczne lampy. E: daaaamn, znalazłem przykład na prawdziwe 3D w top-down. jeśli uda mi się to wykorzystać, będę najszczęśliwszym gieemklanem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Ale tu pusto, ogarnij waść grafikę bo póki co nie wybija się poza typowe gmclanowe tdsy ale to sam opisałeś wyżej, ogarnij grafika a będzie to coś fajnego.;P Sterowanie też trochę nieogarnięte, postać opornie się porusza..ale to szczegóły na tym etapie, jak się postarasz to będzie z tego fajna gierka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 co do poruszania się to wiem, postać zacina się w ścianach itp, o samochodzie lepiej nie mówić. może postaram się zmniejszyć ilość klawiszy, ale na razie spełniam założenie - klawisze "funkcji" zmieścić w bloku od Q do D. ogarnij grafika a będzie to coś fajnego.;P byłoby fajnie :D ale póki co nie szukam za bardzo, bo w tej fazie rozwoju raczej nikt się nie skusi :c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Capuś, ja się skuszę. Wybitnie nie graficzę, ale za darmolca nie można oczekiwać niczego lepszego ;o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaladynXD Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Trawa trochę dziwnie wygląda. Jak coś to z grafiką mogę pomóc (ale nie oczekuj cudów.) :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 bo trawa to background color, ziomuś .-. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaladynXD Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 bo trawa to background color, ziomuś .-. Wiem, ale i tak można, by ją trochę zmienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 to nie jest trawa tylko takie tło żeby żaden obiekt się z nim nie zlewał. Capuś, ja się skuszę. Wybitnie nie graficzę, ale za darmolca nie można oczekiwać niczego lepszego ;o aktualnie przenoszę grę do świata 3D, więc grafika na hehe gwałt nie szukam, ale gdybym mógł gdzieś zobaczyć Twoje wcześniejsze rysuneczki to czemu nie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Oj tam 3d..to nie jest istotne,ogarnij gameplay. TDS w 2d też może świetnie wyglądać(np Alien Territory) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 https://gmclan.org/uploader/7193/Bez_nazwy2.png https://gmclan.org/uploader/7193/PIXELE2.png https://gmclan.org/uploader/7193/Picture1vc.png https://gmclan.org/uploader/7193/wow.png parę co to już na servie umieściłem. Oczywiście mogę się dostosować do klimatu gry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 a za to w 3d może wyglądać jeszcze gorzej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 oczywiście, może :D ale nie przekonam się dopóki nie spróbuję. na razie sprawdzam czy sobie z tym poradzę. @Kiełbi: podoba mi się! szczególnie to pierwsze, może oprócz trawki pod drzewem. Gdybyś chciał zrobić na próbę animację chodzącego człowieczka (biały, jasnobrązowe kudły, garniturek w pastelowym kolorze a'la Vice City), to wal z tym na PW! Co do szczegółów: dość mały, koło 36 pikseli w barach, i tym razem (chyba po raz pierwszy w mojej grze) gładki, tzn. bez pikselozy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się