PsichiX Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Tytuł: Manii Ya Mbio Gatunek: Shooter, Multiplayer Opis: Wraz ze znajomymi wcielacie sie w plemniki rządne zapłodnienia komórki jajowej. Celem każdego z Was jest używanie broni laserowej w celu zniszczenia obrony komórki jajowej i zapłodnienia jej poprzez wtargnięcie do pozbawionej obrony komórki, a także unicestwianie przeciwników, no bo hej, przecież tylko Ty jesteś tak ######sty, że zasługujesz by się narodzić, nie? :) Gra sieciowa działa na wi-fi, więc wszyscy gracze muszą być połączeni do tej samej sieci. Dostępne dwa tryby kontrolera: sensor i wirtualny joystick. Ah, zapomniałem wspomnieć chyba, że to gra na androidy. Ciekawostki: - gra z grafik posiada tylko logo moje, xenona, oraz teksture czcionki. cała reszta jest rysowana matematycznie na shaderach. w grze nie ma żadnego bardziej skomplikowanego kształtu niż sprite. - jak zwykle jest to kolejna gra napisana na telefonie. - jest to mój pierwszy ukończony projekt wykorzystujący sieć P2P. - za jakiś czas opublikuję źródła gry. Download: http://db.tt/RUZfIIAT Rozmiar pliku: 4MB Autorzy: Programowanie: Psiks Fabuła: Piegusek Grafika: Psiks i matma Muzyka: Adam Pędzimąż i opengameart.com Screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Pobieram, za chwilke przetestuje.. BTW. Tytuł gry to wyścig plemników po Suahili :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Kolorki wypalajo oczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Nie wiem czemu, strasznie ekran trzęsie czasem, a sterowanie sensorem to porażka. Ogółem perfekt. 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 ekran trzesie gdy strzelamy. na slabszych telefonach "z biedry" jak moj, plemnik czasem skacze przez opoznienia otrzymywanych danych, w nastepnej wersji bede rozwiazywal problem. dzieki ALT :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Na nie słabym tablecie mam to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 a ile paskow (uproszczenie predkosci) wifi masz? u mnie skacze na 1-2 kreskach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Odpaliłem sobie na Navroad Nexo 7 + LG Swift GT540. Na początku napotkałem problem. Odpaliłem grę i wcisnąłem "home". Potem chciałem ją wybrać z listy odpalonych aplikacji, scrashowała :< ( To na tablecie, nie wiem jak na fonie ) Co do samej gry: Grafika jest jakaś taka ... słabej jakości. Czasem zdarzało mi się że grafika miała ostre krawędzie ( na chwile ). Brzydkie kontrolki na ekranie. Cała grafa spoko ( jeżeli chodzi o wygląd, nie jakość ), tylko te kontrolki. Po wciśnięciu dżojstika przenosi kamerkę ( teleportuje ją ), strasznie to widać na tablecie, na fonie troche mniej. Do tego, zdarzało mi się że trząsł się ekran, a pocisk nie leciał. A, jeszcze jedno. Telefon był moim routerem. Odpaliłem gre na tablecie, potem na telefonie. Wybrałem play na telefonie. Gra załadowała się na telefonie od razu, a na tablecie po jakimś czasie ( mimo iż urządzenia były zaraz obok siebie! ). Daję 4/5 ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 dzięki, problemy z home crashem i niewidocznymi bulletami zanotowane. tylko nie mam pomyslu na kontrolki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Jeżeli chodzi o kontrolki, zrobiłbym coś w tym stylu: http://www.tabletowo.pl/wp-content/uploads...-auto3-ios3.jpg Nie odwracają uwagi od gry, a zarazem łatwo je zauważyć. No i dobrze wyglądają. Oczywiście wypadałoby kolor zmienić, żeby pasowało do reszty gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Płynna zmiana kamery. Boty. Particle w menu. go! Masz czas do jutra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Ja chce tylko boty, i naprawione palipitacje. Plus wywalić sterowanie sensorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Nie testowałem sterowania sensorem, aczkolwiek myślę że to zależy od urządzenia. Może ustawianie czułości, czy coś takiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 boty na weekend, kontrolki tez. o sensorze musze pomyslec. particles w menu? w glownym sa i w grze (te paprochy w tle), ale w lobby tez je dodac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Pierwsza komórka zapłodniona :D Gra zapowiada się naprawdę fajnie :) Daję 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 A i jeszcze jedno, zostaw kontrolki bo są ładne moim zdaniem, ale zrób bardziej przezroczyste i może daj opcje od przezroczystości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 co do kontrolek to faktycznie dodam im alphe, ale także cieniowanie na krawędziach, żeby lepiej przypominały gałke analogową. Macie może jakiś pomysł na wizualizację poziomu obrony komórki jajowej? zegarowego jak u plemników raczej nie dam :/ halp me Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 A i jeszcze jedno, zostaw kontrolki bo są ładne moim zdaniem, ale zrób bardziej przezroczyste i może daj opcje od przezroczystości. O coś takiego mi chodziło :D A co do obrony komórki jajowej, to jedyne co mi przychodzi to zrobić wewnątrz niej takie koło co by się zmniejszało. Aczkolwiek nie wiem czy to będzie dobre :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 W weekend poprawiałem kontrolki w scenie gry, oraz dodałem paprochy-particles w tle lobby, ale wyszedł wtedy babol w silniku, którego nie zdołałem jeszcze naprawić (po update tekstu wszystko to, co było rysowane po paprochach było rysowane trybem punktów, a nie trójkątów D: ). Dziś do tego siądę, a jutro zajmę się botami to gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 sensor musi wyglądać w ten sposób że zaczyna się od wartości 0,2 (20%), wyglada na za bardzo czuły byłem zmęczony i drzaly mi ręce, sterowalo się bardzo ciezko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 dzieki za cenna rade! dzis to zaplikuje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 naprawilem buga w silniku przez ktorego nie dzialaly paprochy w lobby i dodalem je tam, poprawilem jeszcze kontrolki, sterowanie sensorem, dodalem plynne podazanie kamery, jakies kosmetyczne zmiany zrobilem i teraz siadam do botow. dzieki za rady, jestescie wspaniali! jak skoncze dzis boty, to wrzuce nowa wersje do testow i dam znac :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 i jak idą pracę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 dodaje obsluge botow w silniku. potrwa to moze pare dni bo i gre do tego trzeba bedzie dostosowac :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Hej, dobre wieści! Pisałem wczoraj ze współzałożycielem programu "100% Indie" (od Samsung Apps) i są jak najbardziej chętni na umieszczenie Manii Ya Mbio w swoim markecie. Wyszło to przy okazji umieszczania tam DaftPada (aktualnei jest w testach). Dla mnie to osobisty powód do dumy, bo Samsung Apps w przeciwieństwie do Google Play nie jest tak przesycony wszystkim i niczym, oraz aby się tam znaleźć trzeba przejsć sporo profesjonalnych testów jakościowych (dzięki któym wyjdą wszystkie niedociągnięcia obu gier). Tak więc w skrócie: liczę na jakiś większy sukces niż na GP :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 nie jest tak przesycony wszystkim i niczym bo tam nikt nie ściąga i nikomu się nie chce tam nic wrzucać z tego powodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 moj tata sciaga stamtad tapetki i gadzety na samsunga swojego, wiec chyba jednak cos jest na rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 od paru miesięcy idą ostro w promocje apek w swoim sklepie, głównie pchają ruch w program "100% Indie", więc powinno się rozrastać bardziej (głównie przez hype na indie). Nic nie szkodzi próbować :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Te weryfikacje jakościowe to nie takie rzetelne, ja tam wrzuciłem Allienz, moją pierwszą grę pod anroida (która była bardzo słaba, w dodatku niedokończona) a i tak została dodana tam do marketu. Problem jest tylko z tym, że strasznie długo to trwa (chyba z 2 tygodnie, podczas gdy do GP apki dodają się od razu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 bo GP nie ma w ogole testow QA, a w SA maja dwutygodniowe sprinty i wczesniej nie dadza Ci feedbacku - normalny flow ze tak powiem i dobry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się