magicznytoki Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Tytuł: Undead Solitude Gatunek: FPS - survival Opis: W UndeadSolitude wcielimy się w Travis Chapman. Jedynego człowieka, który przeżył wybuch Brockston. Jak długo wytrzymasz, zanim staniesz się jednym z nich. Gra będzie oferwać na historię o samotności, beznadziejności i bezradności. Akcje będzie dziać się w Brockston mieście, który jest pod kwarantanną rządu. Jesteśmy wyizolowani od reszty świata i sami musi walczyć o przetrwanie. Gra jest na zasadzie surwiwalu, z pierwszej osoby. Pierwsze na myśl co przychodzi to DayZ czy też WorldZ. Jednak US ma w sobie tą esencję oryginalności. Świat jest w 100% możliwy do zwiedzenia, wejdziemy do każdego budynku ! Developing jest w ciągłym ruchu, co chwila dodawane są nowe rzeczy, staramy się słuchać naszych fanów i ich pomysłów. Nie wypuściliśmy jeszcze stabilnej wersji gry, jednak jesteśmy coraz bliżej wypuszczenia wersji 0.2Alpha ! Aktualnie prace trwają nad budowaniem miasta, wnętrz budynków etc. Jak wspomniałem tworzenie idzie pełną parą ! Chcesz więcej? Odwiedź nas ! Oficjalna storna Undead Solitude FanPage IndieDB Autorzy: Taksin Games Programowanie: Bryan De Jong - główny dev. Bryan De Jong (10th gaming) - tworzenie modeli. Fabuła: Bryan De Jong Grafika: Bryan De Jong oraz Bryan De Jong(10th gaming) Muzyka: six5musicproduction Screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Cienie brzydkie(a raczej ich brak na ziemi), brak antialiasing, brzydkie drzewa. Zmniejsz troche urozmaicenie terenu i go powiększ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Cienie brzydkie(a raczej ich brak na ziemi), brak antialiasing, brzydkie drzewa. Zmniejsz troche urozmaicenie terenu i go powiększ. Jak to nie ma cieni, przecież na drugim screenie widać na tym żółtym budynku cień drzewa poza tym to alpha i nie można za wiele oczekiwać. Drzewa jakby nie pasowały do budynków przynajmniej ja odnoszę takie wrażenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Jak to nie ma cieni, przecież na drugim screenie widać na tym żółtym budynku cień drzewa poza tym to alpha i nie można za wiele oczekiwać. Drzewa jakby nie pasowały do budynków przynajmniej ja odnoszę takie wrażenie. Patrz na ziemie obok budynku, nie ma cienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Patrz na ziemie obok budynku, nie ma cienia. Pewnie refleksów nie dał na podłoże w sumie to nie wiem jak się robi cienie w Unity trzeba by było poczytać. ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magicznytoki Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Cienie zostaną naprawione i nie tylko. Jest to dosyć wczesna wersja, ale dzięki mimo wszystkiego za sugestie i uwagi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Te góry na 2 screenie nie zwiastują niesamowicie rozległego obszaru gry ;p Ale co by nie mówić chylę czoła, już teraz bijecie na głowę 90% GMClanowych gier Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 W Unitach cienie to tylko statyczne lightmapy, no chyba że kogoś na pełną wersję stać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 w najnowszym updacie dodali cienie dynamiczne do free wersji ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Wygląda to póki co tak cienko, że przez chwilę byłem pewien, że to Twój autorski silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magicznytoki Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Te góry na 2 screenie nie zwiastują niesamowicie rozległego obszaru gry ;p Ale co by nie mówić chylę czoła, już teraz bijecie na głowę 90% GMClanowych gier Dzięki, świat gry będzie jednak większy niż się wydaję. Mapa miasta została już oficjalnie zrobiona, jednak w tą mapę nie wliczane są tereny leśne oraz inne pola natury :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Z bliska całkiem ładne, ale dalekie tereny wieją pustką i widać jakościowy spadek na rzecz fps-ów. Trzeba byłoby pobawić się optymalizowaniem i zwiększyć rendering trawy, bo ona nadaje piękna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magicznytoki Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Z bliska całkiem ładne, ale dalekie tereny wieją pustką i widać jakościowy spadek na rzecz fps-ów. Trzeba byłoby pobawić się optymalizowaniem i zwiększyć rendering trawy, bo ona nadaje piękna. Będzie zrobione ! :) Dzięki za uwagi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się