krzemo Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 witam wszystkich i wszystko inne mam bardzo dziwny problem... mam dwa bliźniacze obiekty, dwie rakiety. Jedna jest wroga, druga moja. Obie po dotknięciu usuwają się i tworzą obiekt wybuchu. I tak: gdy rakieta wroga wybucha, wybuch zadaje ile trzeba (50 dmg). Tak samo moja rakieta po wybuchu zadaje wrogowi 50 dmg. Ale za cholerę pojąć nie mogę czemu wybuch mnie zadaje 50... Wybuch działa prosto: tworzy się koło które po dwóch stepach znika. Jeśli kogoś w tym czasie dotknie, to zadaje 25 dmg. I nie mogę pojąć czemu wrogowi wybuch zadaje 2x25 dmg a mnie tylko 1x25... czy ktoś może spotkał się z tym problemem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Daj kod obiektów ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzemo Opublikowano 25 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 jestem nobkiem więc głównie na klockach działam :D explozja: create: *set alarm 0 to 2 alarm 0: *Destroy the instance Collision Event with object torso: *global.zycie=global.zycie-25 Collision Event with object wrogii: *hpp=hpp-25 rakieta Collision Event with object wrogii: *create instance of object eksplozja *destroy the instance *hpp=hpp-50 Collision Event with object metal (teren): *create instance of object eksplozja *destroy the instance rakieta wroga Collision Event with object torso: *create instance of object eksplozja *destroy the instance *global.zycie=global.zycie-50 wszystko działa poza strzałem swoją rakietą w morde. Powinno zabrać 50, zabiera 25.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Na jakiej podstawi ma robić 50: Collision Event with object torso: *global.zycie=global.zycie-25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Na jakiej podstawi ma robić 50: Przeczytaj jeszcze raz -.- create: *set alarm 0 to 2 Wykonują się 2 stepy. 2x25 = 50. Co do problemu... Daj jeszcze kod( create ) gracza i bota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Skopiuj to: tych 3 obiektów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaterasu Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Radzę nauczyć się GML-owego kodu, w zasobach GMClanu znajdziesz program do zamieniania klocków na kod (bodajże Action Decoder). To potrwa pewien czas, ale po prostu nie ma opcji, jeżeli będziesz chciał tworzyć projekty o kodzie bardziej skomplikowanym niż sprawdzanie odległości obiektów od punktu (if(point_distance(x,y,wybuch.x,wybuch.y) < dist) hp -= 50), kod jest najlepszym rozwiązaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się