radeok2 Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 tworze gre 3d i mam taki problem gdyż stworzylem wrogów do gry na początku wszystko bylo ok potem usunąlem roomy istworzylem 1 i tu sie zaczyna problem bo moje postacie sa nie widoczne a to kod który wpisałem w draw { if (point_distance(x,y,global.camx,global.camy) > 240) exit; var tex; tex = sprite_get_texture(monster1,image_index); d3d_draw_wall(x-8*global.camsin,y-8*global.camcos,19, x+8*global.camsin,y+8*global.camcos,3,tex,1,1); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Jak są wyliczane global.camsin i cos. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Strasznie mi to przypomina kod z przykładu w dziale yoyogames, ten fps. Daj gdybyś mógł plik, bo to nic nie daję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeok2 Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 tak wziąłem kilka rzeczy z niektórych przykładów ale przy tej postaci nie wazne jaki kod wpisywalem do jej budowy nie dzialalo wiec robie ją od nowa moze zobacze w czym byl bląd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się