Skocz do zawartości

Zmiana depth podczas rysowania


Rekomendowane odpowiedzi

Mam minimapkę, o chcę aby każdy obiekt się na niej rysował.

Kod w portalu:

GML
if(minimapOn)

{

depth=-10000;

draw_sprite(s_miniportal, 0, view_xview+3+x/8, view_yview+3+y/8);

};

depth=0;

draw_sprite(s_portal, 0, x, y);

I rysuje nie wiadomo dla czego i tak z depth == 0.

Czy do tego służy jakaś inna funkcja/zmienna?

 

Plan jest taki

depth=-10000->rysuje minimapkę->depth=0->rysuj sprite.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

depth odświeży się dopiero przy następnym rysowaniu, czyli nie możesz zmieniać go w draw. Możesz rysować minimapę w osobnym obiekcie z depth -10000.

Chyba zrobię obiekt, do którego wszystkie obiekty będą wysyłać swoją pozycję i on będzie je następnie rysował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...