Skocz do zawartości

multi jeszcze raz


pablo1517

Rekomendowane odpowiedzi

ktośmi tu kiedyś wspominał (chyba maximal) żeby w czasie robienia netplayu pakowac dane kazdego obiektu i wysyłac je z "adresem" ID obiektu by u innego gracza sprawdzało ID i potem rozpakowywalo dane wedlug tego ID do opdowiedniego obiektu, ale ja nie rozumiem co ma znaczyc PAKOWAC dane, jak mam je pakowac? jakas komenda czy co :| nie rozumiem. Blagam o jakies jasne wytlumaczenie i podanie komend z jakich skorzystac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co to za multiplay zeby wszystkie dane byly w kazdym stepie zapisywane do pliku, plik wysylany do gracza/graczy i u nich odczytywany na kazdy step :| to nie ma sensu
Z tego co wiem (a właściwie przypuszam, bo nigdy nie bawiłem się w Mplayu), wbudowany silnik muliplayera w GMie pozwala jedynie wysyłać wiadomości do innego gracza. I tę funkcję trzeba wykorzystać, poprzez systematyczne wysyłanie do gracza pakietu informacji o położeniu i innych właściwościach obiektu. Tak mi się przynajmniej wydaje... TYmon podawał Ci kiedyś skrypt na takie "przesyłki", wykorzystaj go :)

Z góry przepraszam za moją ewentualną niewiedzę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...