Skocz do zawartości

Ładowanie poziomu


Bedziom

Rekomendowane odpowiedzi

Heja.

Robię grę z duużym, rozległym poziomem (dżunglą). Chciałbym go jednak pociąć na części, pomogłoby to w optymalizacji.

Pytanie jednak, jak to załadować, aby nie było widocznego przejścia (jak jest w Postalu dwójce i mnie kapkę irytuje)?

Miło by było, gdyby ktoś mi to wytłumaczył - zawsze łatwiej zrozumieć. ;)

Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprócz podstaw(deaktywacja etc.):

Albo zrób, aby wszystko się cofało, wtedy gracz będzie szedł na przód względnie i usuwaj fragmenty do których powrót nie jest możliwy.

Albo... 3D w odpowiednim koncie.

Albo... zapisuj do pliku i z niego wczytuj fragmenty i przenoś je jak chcesz.

Lub zrób tak mapę, by wyraźny podział na roomy nie miał znaczenia (np: gracz wychodzi po za prawą bandę to przenosi do kolejnego roomu, gdzie pojawia się z lewej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...