Bedziom Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Heja. Robię grę z duużym, rozległym poziomem (dżunglą). Chciałbym go jednak pociąć na części, pomogłoby to w optymalizacji. Pytanie jednak, jak to załadować, aby nie było widocznego przejścia (jak jest w Postalu dwójce i mnie kapkę irytuje)? Miło by było, gdyby ktoś mi to wytłumaczył - zawsze łatwiej zrozumieć. ;) Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzynasty Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Oprócz podstaw(deaktywacja etc.): Albo zrób, aby wszystko się cofało, wtedy gracz będzie szedł na przód względnie i usuwaj fragmenty do których powrót nie jest możliwy. Albo... 3D w odpowiednim koncie. Albo... zapisuj do pliku i z niego wczytuj fragmenty i przenoś je jak chcesz. Lub zrób tak mapę, by wyraźny podział na roomy nie miał znaczenia (np: gracz wychodzi po za prawą bandę to przenosi do kolejnego roomu, gdzie pojawia się z lewej). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 12 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Myślałem o tym ostatnim, ale właśnie byłoby widać tę granicę. :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzynasty Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Myślałem o tym ostatnim, ale właśnie byłoby widać tę granicę. :/Jak dobrze to rozegrasz to nie będzie to większym problem, zależy jaka to gra;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 :gnysek: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janko Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 Daj więcej info odnośnie projektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się