Markos Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 Hmm Gralem w znana wam pewnie gre BACK-DA-Game :P czy jakos tak :D Moje pytanie brzmi tak: Jak autor tej gry zrobil te jakby filmiki pomiedzy rundami, levelami, planszami? Ze idzie sam ludzik w lewo w prawo i nagle my mozemy nim sterowac?? Nie wydaje mi sie zeby to byla animacja i poprostu dal ja do ROOm`u i pozniej animacja sie konczy i pojawia asie w tym miejscu ludzik ;] mozecie powiedziec jak to zrobil!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 Kombinował z Paths i Alarms zapewne ;p . Cut Scenes to dosyć prosta rzecz, jak się zna działanie tych dwóch rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 A czasem pathe nie są potrzebne :) Wystarczy zablokowć na jakiś czas klawisze i kazać ludkowi iść np. w lewo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 zrobiłem to tak: koleś jest po prawej strone roomu, ustawiam u niego w create zeby szedl w lewo, i dalej obojetnie czy alarm czy po dodtknieciu niewidzialnego obiektu zmienia sie w bohatera ktorym grasz. Dla przykładu, nie wiem o którą cut scenke ci chodzi :) Ogólnie banał trzeba tylko troche pobaniować na logike nie na znajomość kodu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 9 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 A te flaki jak ten koles z pila go cial za sciana i one tak lecialy to tez bylo dane w kodzie zze leca i sie tam zatrzymuja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 Ustaw, żeby poprostu po 4 sekundach, w miejsce zaprogramowanego do robienia jakichś czynności obiektu, pojawił się obiekt sterowany przez gracza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 A te flaki :D jak ten koles z pila go cial za sciana i one tak lecialy :D to tez bylo dane w kodzie zze leca i sie tam zatrzymuja? :) Takie cos mozesz nawet na klockach zrobić, dajesz im direction, speed, gravitacje i dorabiasz niewidzialne obiekty na ktorych sie flaksy zatrzymują. A jeśli chodzi ci o to ile i jak mają wylatywać to już użyte proste alarmy i funkcja random. EDIT: Aha i jak by zrobic blok klawiatury tzn wszystkiego na jakis czas tzn ustawiam alarm na np 4 sekundy i po 4 sekundach sie odblokowywuja klawisze. Myslalem zeby zrobic niewidzialny obiekt i dac mu alarm jakos i blok wszystkiego i po 5 sek automat oblokowywuje mozecie powiedziec tez jak to zrobic? :D Tutaj Marmot dobrze radzi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 9 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się