Amaterasu Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Bez zbędnych wstępów: narzędzie pozwala stworzyć dowolną mapę przeszkód do gier TDS korzystając z automatu komórkowego. Link: https://gmclan.org/up8433_14_td.html Należy pamiętać, że wygenerowana mapa jest jedynie szkicem, aby była grywalna, powinno się ją później edytować Po włączeniu projektu należy podać szerokość i wysokość mapy. Pojawi się pusta siatka, na której możesz zapełniać/czyścić dowolne komórki. Najlepiej zapełnić losowe komórki, ale co najmniej dwie z nich muszą się ze sobą stykać. Potem włączamy ewolucję. Mapa 40x40, edytowana po generowaniu (przeszło 200 kroków ewolucji) Mapa 64x64, tryb Arena (więcej w pliku pomocy, F1), edytowana po generowaniu (ok. 40 kroków ewolucji) Mapy do 40x40 będą generowane z dużą szybkością, zwiększanie wymiarów mapy o x wydłuży czas generowania mapy o ~x^2. Wygenerowaną mapę można zapisać na trzy sposoby, więcej w pliku projektu. Każdą można wczytać w GM >=6.0 Pro. Jeżeli zajdzie potrzeba, zrobię specjalną wersję Lite i skrypty wczytywania map do własnego projektu. Enjoy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Ciężko zrobić coś naprawdę sensownego. Bardzo mocno losowy ten algortym jest. Ale do robienia jakiś zawiłych jaskiń może się nadać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się