uzu13 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Cześć Mam problem związany z kolizją obiektów i zmianą ich sprite'ó. W room mam 2 obiekty nałożone na siebie. Obiekt pole i obiekt roślina. Gdy obiekt pole zmienia sprite na "s_sianie", chcę aby w obiekcie roślina uruchomił się alarm 0 z czasem wybranym ( chodzi o to zeby uruchomil sie albo za 30, albo za 40 lub, 50 wydaje mi sie ze chodzi o funcje choose lecz nie wiem jak jej tutaj uzyc), z kolei w alarmie 0 ma sie zmienic sprite rosilinki na kolejna klatkę. U mnie od razu alarm włącza się po uruchomieniu, a sprite cały czas się animuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 alarm[0]=choose(10,20,30,40,50)//wybiera jedna z opcji alarm[0]=irandom(50)// losuje od 0 do 50 alarm[0]=irandom_range(10,50)// losuje od 10 do 50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uzu13 Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Alarm działa, ale nie przy kolizji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Bo przy kolizji cały czas resetuje sobie licznik, ustawia go na nowo i przez to nigdy się nie uruchamia, chyba że z kolizji wyjdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uzu13 Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Właśnie do tego doszedłem, pozmieniałem troche kod i już działaj jak chciałem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się