ALT Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Ładuje model do gry za pomogą tego skryptu, ale problem polega na tym, ze ten skrypt nie odczytuje z pliku .obj map UV. Jest jakiś inny sposób na otexturowanie modelu, lepszy od domyślnej funkcji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Użyj GMmodelFix to bardzo dobry konwerter. Odczytuje z plików UVmapę, vertex normale, kolory vertexów i model rzecz jasna. Odczytuje popularne formaty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Prawie tym samym momencie znalazłem ten program, co ty mi odpowiedziałeś xD Ale i tak dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się