Dsparil Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Witam, próbuję zrobić statek składający się z wielu części, silnika, wieżyczek, kokpitu. wygląda to jakoś tak }[o] [o] [o] |) gdzie: } = silnik [ ] = człon z dziura na wieżyczkę o = wieżyczka |) = kokpit nie mam pojęcia jak ustawić wieżyczki na swoich miejscach gdy statek zmieni kierunek w którym leci, nie wiem też jak je dobrze ustawić wieżyczki aby trzymały się dziury oraz statku. Ani nie wiem jak sprawić by statek składał się z kilku obiektów a zachowywał jak jeden obiekt (np żeby się dało niszczyć po jednym obiekcie). :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=28090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dsparil Opublikowano 20 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 dziękuje, to chyba to :) ale jest problem, jak statek sobie leci to wieżyczki zostają troche z tyłu, jak leci wolno to ledwo widać ale jak zapieee.rszeństwem goni to wystają dałem im w step GML x=(Battleship.x+(lengthdir_x( -2, -1 + Battleship.image_angle ))); y=(Battleship.y+(lengthdir_y( -2, -1 + Battleship.image_angle ))); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Daj do draw, powinno pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orcadiusz Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Daj ldiry w "end step", Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się