Skocz do zawartości

Dsparil

Użytkownicy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dsparil

  • Urodziny 01.01.1991

O mnie

  • Skąd
    wieś szczęsne
  • Płeć
    Male

Osiągnięcia Dsparil

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. dziękuje, to chyba to :) ale jest problem, jak statek sobie leci to wieżyczki zostają troche z tyłu, jak leci wolno to ledwo widać ale jak zapieee.rszeństwem goni to wystają dałem im w step GML x=(Battleship.x+(lengthdir_x( -2, -1 + Battleship.image_angle ))); y=(Battleship.y+(lengthdir_y( -2, -1 + Battleship.image_angle )));
  2. Witam, próbuję zrobić statek składający się z wielu części, silnika, wieżyczek, kokpitu. wygląda to jakoś tak }[o] [o] [o] |) gdzie: } = silnik [ ] = człon z dziura na wieżyczkę o = wieżyczka |) = kokpit nie mam pojęcia jak ustawić wieżyczki na swoich miejscach gdy statek zmieni kierunek w którym leci, nie wiem też jak je dobrze ustawić wieżyczki aby trzymały się dziury oraz statku. Ani nie wiem jak sprawić by statek składał się z kilku obiektów a zachowywał jak jeden obiekt (np żeby się dało niszczyć po jednym obiekcie). :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...