MaRTiNv14 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Witam , robie gre MMO na 39dll , gra wyglada aktualnie tak jak w linku nizej , i niewiem jak zrobic strzelanie na ctrl , zeby zabieralo 2 osobie hp , i oslone , i widzieli lasery inni gracze moze ktos z was ma jakis pomysł ? :) http://img89.imageshack.us/img89/1733/screenshot103k.png Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Tak, ja mam dobry pomysł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaRTiNv14 Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 byc moze wystarczy wyslac info o nowym laserze , i wyslac x,y obiektu oznaczenia innego gracza , a wtedy jesli sie odbierze info o nowym laserze , to tworzy go , a w nim ustawic zeby lecial do odebranego x,y oznaczenia , tylko nad damage musze jeszcze musze pomyslec jak zainicjowac jednak to bardziej skomplikowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 #nie jak chcesz np utworzyć pocisk to wysyłasz najpierw do serwera, a puźniej serwer do reszty graczy x,y i direction i co tam jeszcze byś chciał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaRTiNv14 Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 GML //function: player attack a player globaltemp = readushort();//get getting attackED playerid globaltemp1 = readushort();//get sending attack playerid global.GDMG = readbyte(); with (obj_player) { if (globaltemp == playerid) { i=instance_create(obj_player.x,obj_player.y,obj_shot); i.DMG = global.GDMG rep = false alarm[5] = 60 with (obj_other) { if (globaltemp1 == playerid) { direction = point_direction(x,y,obj_player.x,obj_player.y); scr_direction(); i =instance_create(x,y,obj_laserO); } } } else with (obj_other) { if (obj_player.cible == globaltemp) { d =instance_create(x,y,obj_Sshot); d.DMG = global.GDMG } if (globaltemp == playerid) { global.cibleIx = x global.cibleIy = y with(obj_other) { if (globaltemp1 == playerid) { i = instance_create(x,y,obj_laserN); i.cibleIx = global.cibleIx; i.cibleIy = global.cibleIy; } } } } } lukaj , niechce mi dzialac , to nie wszystko sa do tego 3 lasery, kazdy ma move_towards_point , ten sie tworzy gdy ktos do mnie strzeli , ale nie dziala ;/ a w debug mode nie pokazuje nowej instancji image_angle = point_direction(x,y,obj_player.x,obj_player.y); move_towards_point(obj_player.x,obj_player.y,40); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Sformatuj kod. Wzrośnie szansa że ktokolwiek będzie Ci chciał pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaRTiNv14 Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 musialem go przerobic na taki GML //function: player attack a player return (ds_map_find_value(global._playermap,readshort())); globaltemp = readushort(); //get getting attackED playerid globaltemp1 = readushort(); //get sending attack playerid global.GDMG = 25; with (obj_player) { if (globaltemp == id) { i=instance_create(obj_player.x,obj_player.y,obj_shoot); i.DMG = global.GDMG with (obj_other_player) { if (globaltemp1 == id) { direction = point_direction(x,y,obj_player.x,obj_player.y); scr_direction(); i =instance_create(x,y,obj_laser2); } } } else with (obj_other_player) { if (global.target == globaltemp) { d =instance_create(x,y,obj_Sshot); d.DMG = global.GDMG } if (globaltemp == id) { global.punktx = x global.punkty = y with(obj_other_player) { if (globaltemp1 == id) { i = instance_create(x,y,obj_laser1); i.punktx = global.punktx; i.punkty = global.punkty; } } } } } ale niedziala , laser sie nie tworzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaRTiNv14 Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 najprawdopodobniech chodzi tu o globaltemp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaRTiNv14 Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 musze chyba przypisac playerid do kont , wtedy byc moze zadziala , puzniej sprobuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaRTiNv14 Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 dobra , mam pytanie jak zrobic zeby tworzyl sie pocisk przy 2 graczu i lecial do 3 ?? Quadpost, blokada na 3 dni - Uzjel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się