Skocz do zawartości

2 depth w 1 obiekcie (do draw), pomocy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

robie gre mmo 39dll , w tej grze jest minimapa , gdy tworzy sie obj_other_player , jego draw rysuje , jego wyglad , firme , range , nick , i takze sprita (kropke) na minimape

mam ruchomego viewa a w nim minimape, niewiem jak wpisac depth zeby wyglad , firma ranga itp 2 gracza byly pod minimapa , a kropka byla na minimapie

sry za zamulenie , ale niewiem jak inaczej to wyjasnic

 

 

 

draw pewnego obiektu rysuje 4 sprites

* 3 spritesy maja być pod innym obiektem

* 1 sprite ma byc nad tamtym obiektem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP Chodzi mu o to, że mini-mapę rysuje kilka obiektów (ilość graczy) zamiast jeden i ma problem z depth. Przynajmniej ja tak zrozumiałem.

 

Proponuję utworzyć oddzielny obiekt do rysowania mini-mapki. Jak gracz wejdzie to wrzucasz go do jakiejś listy, a w obiekcie rysującym mini-mapę iterujesz po liście i rysujesz kropkę na odpowiedniej pozycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

//rysowanie na minimapie

// jezeli ta sama firma

if distance_to_object(obj_player)< 1600 && cur_corp = global.corp

{draw_sprite(spr_miniPf,0,view_xview[0]+1047+(x/75),view_yview[0]+585+(y/75));}

// jezeli inna firma

if distance_to_object(obj_player)< 1600 && cur_corp != global.corp

{ draw_sprite(spr_miniPe,0,view_xview[0]+1047+(x/75),view_yview[0]+585+(y/75));}

 

 

to mam w obj_other_player , czyli jeslu utworzy sie nowy obj_other_player , to rysuje swoja pozycje spritem

 

cur_corp jest wysyłane do obj_other_player z serwera

 

view jest 1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...