MaRTiNv14 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Witam robie gre mmo 39dll , w tej grze jest minimapa , gdy tworzy sie obj_other_player , jego draw rysuje , jego wyglad , firme , range , nick , i takze sprita (kropke) na minimape mam ruchomego viewa a w nim minimape, niewiem jak wpisac depth zeby wyglad , firma ranga itp 2 gracza byly pod minimapa , a kropka byla na minimapie sry za zamulenie , ale niewiem jak inaczej to wyjasnic draw pewnego obiektu rysuje 4 sprites * 3 spritesy maja być pod innym obiektem * 1 sprite ma byc nad tamtym obiektem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Masz aktywne 2 viewy tak? Czy czegoś nie zrozumiałem. GML if ( view_current == 0 ) { // tutaj funkcje rysujące tylko na view 0 } if ( view_current == 1 ) { // tutaj funkcje rysujące tylko na view 1 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 @UP Chodzi mu o to, że mini-mapę rysuje kilka obiektów (ilość graczy) zamiast jeden i ma problem z depth. Przynajmniej ja tak zrozumiałem. Proponuję utworzyć oddzielny obiekt do rysowania mini-mapki. Jak gracz wejdzie to wrzucasz go do jakiejś listy, a w obiekcie rysującym mini-mapę iterujesz po liście i rysujesz kropkę na odpowiedniej pozycji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaRTiNv14 Opublikowano 13 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 //rysowanie na minimapie // jezeli ta sama firma if distance_to_object(obj_player)< 1600 && cur_corp = global.corp {draw_sprite(spr_miniPf,0,view_xview[0]+1047+(x/75),view_yview[0]+585+(y/75));} // jezeli inna firma if distance_to_object(obj_player)< 1600 && cur_corp != global.corp { draw_sprite(spr_miniPe,0,view_xview[0]+1047+(x/75),view_yview[0]+585+(y/75));} to mam w obj_other_player , czyli jeslu utworzy sie nowy obj_other_player , to rysuje swoja pozycje spritem cur_corp jest wysyłane do obj_other_player z serwera view jest 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaRTiNv14 Opublikowano 13 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 moge wrzucic ssy jesli to wam pomoze mi pomóc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się