Skocz do zawartości

Łączenie liter aby powstał var


Rekomendowane odpowiedzi

Poczytaj o tablicach.

 

@EDIT Wtedy to będzie wyglądało mniej więcej tak:

GML
//SCR_INIT

current_line=1

warten=0

 

for(i=0; i<=12; i+=1) text="";

GML
//SCR_STEP

if keyboard_check(vk_f9) then game_restart();

warten+=1

 

if keyboard_check_pressed(vk_up ) {if current_line>1 {current_line-=1;warten=0}}

if keyboard_check_pressed(vk_down) {if current_line<7 current_line+=1;warten=0}

 

if keyboard_check_pressed(ord('G')) then {}

 

if warten<=1 {keyboard_string=text[current_line]} else

text[current_line]=keyboard_string

GML
//SCR_DRAW

draw_set_color(c_green)

for(i=2;i<=8;i+=1)

{

if (i == current_line)

draw_text(16, 16*i, text[current_line] + "_");

else

draw_text(16, 16*i, text);

//draw_text(16, 16*i, text[current_line]); //pomyłka hehe

}

 

Popraw sobie żeby indeksowało od zera.

Pisane na szybko więc gdzieś może być błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jest błąd jak piszę to keyboard_string jest we wszystkich linijkach ;/ za chwilę sprawdzę dlaczego

 

EDIT: Dobra, niewiem dlaczego. HELP!

 

EDITzwei: Dobra, już wiem.

GML
draw_set_color(c_green)

for(i=2;i<=8;i+=1)

{

if (i == current_line)

draw_text(16, 16*i, text[current_line] + "_");

else

draw_text(16, 16*i, text);

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...