miki100 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Heh, co do "BIT", to jest jeszcze moja badziewna gra Bit Story, ale nie musisz się o to martwić ;). A w związku z nawą DOS, to zauważ, że są projekty takie jak FreeDOS, DOSBox itp. i do nich Microsoft się raczej nie przyczepił, a istnieją ładnych kilkanaście lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Jezu, z tą nazwą to był taki żart. Wcale się żadnego Ms nie boję, ani innych a po prostu nazwa była tandetna. ; p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Nie udało mi się przejść tego bo do szedłem do miejsca bez wyjścia, no chyba że to był koniec. Wymienię rzeczy które mi się nie podobały: Z postaciami da się gadać w nieskończoność. Muzyka za szybko się zapętla. Słabo zrobiony skok, nie realistyczny. Można chwytać się krawędzi głową ( podstawowy błąd początkujących ) Są miejsca gdzie nie da się uniknąć hita od przeciwników. Tak się nie projektuje leveli. Natomiast fajna jest grafika i to że są sekrety ( ja odkryłem tylko 1 więc nie wiem czy jest więcej ). No i dobre są dialogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Dialogi się kończą, możesz oczywiście powtarzać dialogi ile zechcesz, nie widzę w tym problemu. Muzyka tak jak napisałem wcześniej nie jest skończona, niepotrzebnie ją w sumie dawałem. Także racja. Słabo zrobiony skok? Nie rozumiem co masz na myśli? Za wysoko, za nisko? Przeszkadza Ci to że jest kontrolowany? Dalej nie wiem jak wy to robicie że łapiecie głową o krawędzie xd niech ktoś da screena. Mistrzem projektowania map nie jestem, w zasadzie gdybym miał poprawiać każdy drobny błąd to tej gry nigdy nie skończę ;p Sekrety są, jedne takie zwyczajne, drugie to już podchodzą pod easter eggi. Ostatnia mapa to mapa nr 6. Rozmawia się tam z czarnoskórym facetem który wszystko wyjaśnia i daje do zrozumienia że to koniec wersji demo. Jeśli nie doszedłeś do tego miejsca to nie wiem gdzie mogłeś utknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gangren Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Ogółem gra się zapowiada dobrze, muzyka jest faktycznie zapętlona po zbyt krótkim czasie, ale klimatem pasuje do tej gry i do starych 8 - bitówek. Irytuje ta niby "regulacja" wysokości skoku bohatera. Chodzi mi tutaj głównie o to, że muszę cisnąć klawisz skoku cały czas, żeby wysoko skoczyć. No, i albo przyspiesz dialogi, albo dodaj możliwość ich przewinięcia, bo na chwilę obecną rozmowy to koszmar... Co do dialogów - wyłapałem kilka zwykłych literówek, jak i błędów językowych: Rozmowa z Dr.Gordonem - "They everywhere!"? Chyba "They're everywhere!" Bo tak to trochę nie ma sensu bez czasownika. Dalej Dr.Gordon - "Terrebliy WRONG", a potem jeszcze "Chceck", takie tam literówki. No i ostatnia błędna (moim zdaniem, mogę się mylić) odpowiedź - "Don't do nothing". Raczej "Don't do anything". Zdaje się, sensowniejsze od "Nie rób nic (ew. niczego)" będzie "Nie rób czegokolwiek". Ale to już tylko moja opinia, w tym nie jestem na 100% pewien. Zasłużone 4/5, bo to dopiero demko i wierze że już niedługo to naprawisz. Ale główny bohater jakoś dziwnie mi przypomina bohatera z Dead Space'a :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Poprawiona wersja jest na . Poprawione zostały kolizje bohatera ze ścianą. Drobne literówki, błędy ortograficzne i stylistyczne w dialogach. Drobne poprawki graficzne. Co do postującego wyżej, Skoku raczej nie zmienię, to po prostu kwestia przyzwyczajenia. Dialogi ulegną zmianie, prawdopodobnie w kolejnej wersji. Będzie możliwość przewijania dialogów. Co do Dead Space, z założenia bohater miał mieć nawet ilość health umieszczony na plecaku (ale nie, nie wzorowałem się na Dead Space, choć grę dobrze znam to kapnąłem się dopiero później że jest to podobny patent ;p), tzn zmiana kolorów od zielonego przez pomarańczowy do czerwonego. Miło że się podoba, dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Oki, skończyłem. Pierwszy epizod cały zrobiony, można ściągać poniżej: COMMANDER BIT FULL EPISODE ONE. Do najistotniejszych poprawek można wliczyć: - Poprawione kolizje (bohater już się na niczym nie blokuje) - Poprawiony skok - Poprawione AI - Poprawione drobne błędy techniczne - Poprawione niektóre błędy w dialogach (niektóre ;p) - Ogólna optymalizacja Enjoy. EDIT: Ci co grali (i Ci co nie to też w sumie) zapoznajcie się z Info w menu (chodzi o możliwość zmiany broni klawiszami od 1 do 9). EDIT2: Po przejściu do ostatniej mapy wyskakuje błąd, musiałem go pominąć, ale wystarczy wybrać "Abort" i gra będzie kontynuowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się