Skocz do zawartości

coś nowszego od : POTV2C1.6, marzipan_v5.8


Rekomendowane odpowiedzi

witam mam proste pytanie czy powstało coś nowszego do konwertacji obj

 

marzipan_v5.8 mi nie pasuje bo skaluje sobie sam obiekty jak mu się podoba

 

POTV2C1.6 nie wiem czemu nie mogę zapisać żadnego modelu dostaje error: ?can't open for writing? więc nie mogę przetestować czy błąd z skalowaniem się powtarza

 

ogólnie korzystam z ?d3d_model_load_ext? ale z jakiegoś powodu nie nie widzi mi w obj UV mapy z blendera (o dziwo tego problemu niema ani marzipan ani POTV )

 

a d3d_model_load_fast korzysta z gex itp nie wiem czy będzie kompatybilne z gmstudio (w info pisze ze nie) poza tym i tak służy do GMovego formatu mod co znaczy ze potrzebuje konwerter

 

jakieś pomysły ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robię model w Blenderze z UV mapą. Zapisuję do OBJ, z zaznaczonymi opcjami. Export normals, i triangulate faces ( To ostatnie jest szczególnie ważne ), model ładuję do GMModelFix i zapisuję w nim do .d3d

 

GMModelFix dobrze exportuje vertex normale więc powstaje ładny wygładzony cień:

PnWxF.png

 

Edit: Aha podczas ręcznego dodawania texturki, trzeba ją flipnąć pionowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robię model w Blenderze z UV mapą. Zapisuję do OBJ, z zaznaczonymi opcjami. Export normals, i triangulate faces ( To ostatnie jest szczególnie ważne )

oczywista oczywistość

 

GMModelFix dobrze exportuje vertex normale więc powstaje ładny wygładzony cień:

PnWxF.png

trochę mało user frendly ale przejdzie

 

tylko dlaczego zmienia mi kolorki

png.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...