Exigo Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Od razu zaznaczę że chodzi tu o znajomość Extreme Physics (takiego rozszerzenia z fizyką, btw.). Otóż wygląda to tak: Wszystkie funkcje z rodziny ep_world_collision_test_line, box, etc. zwracają tylko bool'a mówiącego o występowaniu kolizji w teście. Teraz chciałbym dobrać się do pozycji tego testu która zwróciła pozytywną wartość. Nie idzie znaleźć żadnej funkcji pozwalającej na to, a przecież wydaje się logiczne, że dostęp do tych danych powinien być na wyciągnięcie ręki. Miał ktoś kontakt z tą biblioteką i jest w stanie zasugerować jakieś rozwiązanie? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Da się na bank bo robiłem to do mojej strzelanki, której tutaj na gmc nie pokazywałem. Chciałem wykryć kolizję pocisków ( sam ray ) z beczkami i odepchnąć je oraz na pozycji kolizji ustawić efekt graficzny. Mam to na dysku ale daaaawno nie zaglądałem i długo bym się pewnie doszukiwał rozwiązania. https://gmclan.org/uploader/539/jetout.jpg na tym screenie to widać Ta cieniutka szara linia to ray od pocisku. Edit: Btw mogę ci podesłać narzędzie które zrobiłem pod Extreme Physics, jest to edytor kształtów. Wczytujesz jakiś obrazek i rysujesz po nim kształt który potem możesz użyć jako fizycznego obiektu. Tak on wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 9 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Uff. Tak na przyszłość, gdyby ktoś napotkał podobny problem: ep_world_get_collision_body(world, index); gdzie: world_id: The id of the world. index: The index of the collision (0 is the first index). The collision functions will return the number of collisions found. Należy wywołać ją po teście, i zwróci ciało ostatniej kolizji. Btw. dzięki Huder za fatygę. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się