Niety Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Witam, od dłuższego czasu tu nie zaglądałem, ale znowu wróciłem do tworzenia :) Niestety z drobnym problemem ;/ A mianowicie: Mam kod na poscig itd. aż w końcu: if distance_to_object(player)<=20 x=xprevious and y=yprevious Chcę aby poprostu gdy mnie 'dogoni' stał...no i stoi tylko że on ciągle ma strzelać (strzela normalnie gdy mnie sciga) gdy mnie dogoni i stoi zaczyna tworzyc pocisk w innym miejscu w roomie ;/ i podejrzewam że chodzi o to: x=xprevious and y=yprevious . Nwiecie jak to zamienić na coś innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 To nie ma nic do gadania. Musisz mieć coś gdzie indziej źle. Pokaż kod od z instance_create(). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Wszystko działa idealnie aż mnie nie dogoni, jak znowu uciekne troche to znowu norm. strzela, ale ok: instance_create(x-2+lengthdir_x(30,direction), y-5+lengthdir_y(30,direction),bullp) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Za mało. Błąd masz gdzie indziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Myślę że inny kod na postój by pomógł, czekaj cały(prawie) kod : if poscig=1 or poscig=2{ direction=point_direction(x,y,player.x,player.y) if distance_to_object(player)<=20 x=xprevious and y=yprevious if ready=1{ instance_create(x-2+lengthdir_x(30,direction), y-5+lengthdir_y(30,direction),bullp) ready=0 alarm[1]=30 } } Jeszcze mam wcześniej kiedy ma być poscig=1 a kiedy 2 i 0, ale to nieważne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Bardzo dziękuje za pomoc(Threef) :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 2 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 (Sorry za double posta) Witam ponownie :) Mam nowy problem ;/ : Mam object auto i kiedy się do niego wsiada pokazuje się jego armor.Kiedy ustawie więcej aut rysują się paski wszystkich aut ;/ Draw auta: GML draw_sprite_ext( sprite_index, image_index, x, y, image_xscale, image_yscale, image_angle, image_blend, image_alpha ); if d=1{ rys_zycie( view_xview+80 ,view_yview+630 , 180 , 30 , c_silver , c_silver ) draw_text(view_xview+122 ,view_yview+630,'Armor:'+string(hp)) } d - sprawdza czy player siedzi w aucie Z resztą wszystko jest dobrze, ma swoje hp, wrogowie nie mylą pościgu itd. Proszę o pomoc. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 Pokaz zawartosc rys_zycie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 3 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 GML var xx, yy, w, h; xx = argument0 yy = argument1 w = argument2 h = argument3 if ( not variable_local_exists( 'maxhp' )) maxhp = 100 len = hp / maxhp * w if ( len < 0 ) exit draw_set_color( merge_color( argument4 , argument5 , hp/maxhp )) draw_rectangle( xx , yy , xx + len , yy + h , 0 ) draw_set_color( c_black ) draw_rectangle( xx , yy , xx + w , yy + h , 1 ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Może przy wsiadaniu do auta dałeś oAuto.d = 1; przez co rysują się wszystkie paski, jeśli tak daj GML _obj = instance_nearest(x, y, oAuto); _obj.d = 1; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 3 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Bardzo dziękuję Ediepl, właśnie tu się machłem :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się